El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Problemes
Llegit 2732 cops
Gener 13, 2014, 09:50:55 pm
No sé què passa, però des de ahir que el fòrum em va molt lent. No puc gairebé escriure. I es tira moltíssima estona per confirmar l'enviament d'un missatge o per ingressar. A algú més li passa?  :-\

En línia

* Gener 13, 2014, 10:21:59 pm
A mi potser sí que em va un pel més lent que normalment. Però res exagerat. Probablement si no ho haguessis esmentat no hi hauria ni pensat. No tinc problemes en escriure ni en enviar.

En línia

Gener 13, 2014, 10:27:00 pm
Bè, a mi em passa de vegades, i no pas només des d'ahir. Que no sigui cosa del servidor que és limitat.

Però per assegurar, desinstal·laré el complement de xarxes socials que vaig posar abans d'ahir veure si millora. Si us plau, indica'm si millora, empitjora o es queda igual.

En línia

Gener 13, 2014, 10:34:34 pm
De moment segueix igual. Es que fins i tot al intentar entrar a algun fòrum, o al respondre, em surt Internal server error, o quelcom semblant...

En línia

Gener 13, 2014, 10:38:43 pm
De moment segueix igual. Es que fins i tot al intentar entrar a algun fòrum, o al respondre, em surt Internal server error, o quelcom semblant...

Ai! Ai! No m'espantis Porovma.

Ja he desinstal·lat el complement. Reiniciem les màquines i fem una tirada d'Informàtica, a veure si tenim éxit.

En línia

Gener 13, 2014, 10:43:53 pm
Ei! De conya, ara em va de conya!

En línia

Gener 13, 2014, 10:59:39 pm
Buf!  :)

Bè, doncs ens haurem de quedar, de moment, sense Social Media, si això enlenteix en el nostre fòrum.

De totes maneres el servidor (compartit) no és cap virgueria, així que sempre és possible que vagi lent, sobretot si desvia recursos cap a altres menesters.

Si us plau, si torna a passar, indica-ho aquí i miraré de solventar-ho.

Gràcies!

En línia

Gener 14, 2014, 10:50:37 am
Moltíssimes gràcies, oh Gran Talp!  ;D

En línia

Gener 18, 2014, 02:22:29 pm
A mi ahir a la nit també em passava. Internal error de MySQL.

Veient la data del teu problema (diumenge passat) sospito que és que al cap de setmana o bé fan manteniment del servidor o que no hi ha ningú per fer un reset del sistema ràpidament quan hi ha un problema, i els forums s'empanen. Passa en altres forums que visito. O que creix molt el tràfic d'internet (a mi em passa a les nits, o sigui que sospito que l'streaming hi té a veure) i el forum queda molt arraconat en les preferències del servidor.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 20, 2014, 10:06:20 pm
Quan toqui renovar el domini, si això no millora, estudiaré una possible migració cap a un altre servidor.

>:(

En línia