El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Fòrums de wh40k
Llegit 2730 cops
Gener 10, 2014, 05:55:45 pm
Salut!

Estic iniciant-me en aquest joc després de molts anys de voler-ho fer i m'agradaria saber si em podeu recomanar algun fòrum on trobar informació.

Gràcies!

Gener 10, 2014, 06:08:46 pm
Suposo que et refereixes al joc de miniatiures i no als jocs de rol, no?

Si no recordo malament el forum més gran en castellà és el de miarroba: inmaterium (http://inmaterium.mforos.com/) però fa anys que ni hi passo, o sigui que no sé com estarà el tema. A La Armada (http://laarmada.info) hi ha un grupet de jugadors que em sembla que van menys a optimitzar del que s'acostuma a veure en l'ambient de torneigs habituals en els grans jocs competitius de miniatures (Warhammer Fantasy, 40k, FOW i Warmachine). És un forum on escric habitualment i per això ho sé, però no controlo si la cosa va bé o no. En anglès el més gran em sembla que era el forum de Dakka Dakka. No conec cap forum en català del joc.

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 10, 2014, 06:31:14 pm
Gràcies Elmoth!

Un nou univers s'obre davant meu....

M.

Gener 10, 2014, 07:29:26 pm
De fet l'univers de 40k és el millor que tenen. Molt millor que els diversos jocs derivats (40k, Battlefleet Gothic, Epic i Inquisitor).

En línia

Gener 10, 2014, 08:09:34 pm
Jo participava al fòrum http://jocsdeguerra.foroactivo.com/, on se'n parlava una mica, però ara per ara està una mica mort.
Sóc tirànida al 40k i nana al Fantasy.

Els meus nans de Karak Kadrin:

El meu Càrnifex:

Gener 13, 2014, 10:04:27 am
 Caram, quina bona pinta aquestes minis, tens molta gràcia amb els pinzells.

Jo a wf sóc, o més aviat era, general bretonià. A 40k marine, Titantes del Emperador :p.

Però quan més gran em faig més em costa trobar temps per quedar, i quan ho faig sóc més de rol que de warhammer, però això s'accentua tenint en compte els meus companys... Però tot i així, últimament vaig estar mirant d'organitzar una lliga de patrulles de warhammer 40k, sense èxit malauradament.

En línia

Gener 13, 2014, 10:34:10 am
Gràcies a tots!

Jenny, les figures tenen molt bona pinta!

Quan trobi temps miraré els fòrums que em recomaneu...

Fent l'intercanvi amb l'Odball vaig adquirir el WH40k, 4a edició (on ja hi surten regles per fer combats més petits, de patrulles). Aplegant les figures que em va donar (Guàrdia Imperial) i alguns tirànids i marines que tinc em sembla que ja hi podré jugar.... potser no a "nivell professional" però si amb algun colega de la meva prehistòria lúdica...

Seguim!

Gener 13, 2014, 10:58:49 am
Jo vaig deixar el Fantasy (elfs britànics i vampirs) per passar a jocs històrics que requereixen menys temps de partida (DBA: 30-50 minuts per partida). Em va millor per poder fer un parell o 3 de partides una tarda i un exèrcit es transporta en una capsa de galetes.

Salut,
Xavi

En línia

Gener 13, 2014, 01:13:59 pm
Mercès, Gaelos i Menecrates.

Jo de moment només he jugat contra ultramarines i necrons, i contra goblins.   I ja fa molt temps d'això. Ho tinc molt abandonat i tot guardat en caixes. Ja dec haver perdut la mà per pintar i tot.  :-\