El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se
 

CAPÍTOL I: NO ABANDONEU EL SENDER
Llegit 23691 cops
Gener 09, 2014, 05:58:27 pm
#15
L'Ingund no dubta i avança cap on hi ha el grup d'homes tot cridant:

Atureu-vos!

Citar
Puc utilitzar l'habilitat Awe (Impressionar) per cridar l'atenció i guanyar temps perque tots ens hi poguem acostar?

En línia


Gener 09, 2014, 06:21:37 pm
#16
Citar
I tant que pots, però t'hi hauràs d'apropar una mica més. Esperem a en Edrahil, a veure què vol fer ell.

En línia


* Gener 09, 2014, 06:47:51 pm
#17
L'Edrahil, al veure que els seus dos companys de viatge s'encaminen cap al bosc els segueix a una distància prudencial, agafa el seu arc amb força i mira a totes bandes (també darrere seu). El pitjor que els podria passar seria ser emboscats. . No li fa cap gràcia tot aquest assumpte, però tampoc els vol perdre de vista. Encara no està segur de les seves intencions i és millor vigilar-los d'aprop i guanyar-se la seva confiança per així veure si la seva ànima és noble o ha estat tacada per la foscor...

En línia


Gener 09, 2014, 07:13:06 pm
#18
Us endinseu al bosc a corra-cuita amb les armes preparades; tots excepte en Edrahil que us segueix de ben a prop, amb molta precaució, mirant-s'ho tot per tal d'esbrinar si tot plegat es tracta d'una emboscada.

En Norlim s'ha aturat just davant de la caravana bordant frenèticament.

Ara que hi sou més a prop, podeu contemplar l'escena: Enmig d'un sender pràcticament tapat per la vegetació que creua el Bosc Llobregós i porta directament al llindar de on veniu, un home roman d'esquenes a un gran i retorçat arbre, empunyant una robusta branca contra tres homes que l'envolten. Un d'ells llueix un fort i recent cop a la cara. Els tres, espases en mà, estan rodejant a l'home que està força espantat i us mira amb un bri d'esperança als ulls.

Pareeee! Crida el nano que us ha seguit amb un roc a la mà.

Un dels tres homes es gira en la vostre direcció i us crida: Marxeu! Això no us concerneix! Aquest home ens ha enganyat i tan sols estem recuperant el que ens deu!

En línia


Gener 09, 2014, 07:17:03 pm
#19
Citar
Ingund si vols mirar d'impressionar-los, si us plau, fes una prova d'habilitat i descriu-me com actues i què els hi dius.

Heu de pensar que això que està fent n'Ingund és prendre la iniciativa i presentar-se com a portaveu vostre.

En línia


Gener 09, 2014, 07:21:55 pm
#20
Citar
Ah, OK. Si l'Ingund vol liar-la, en Forlend i l'Arden li faran costat, però intentaran resoldre el combat de manera no letal. Com a minim fins a saber si aquest són mala gent o hi ha un malentes que es pot resoldre. 

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog


* Gener 09, 2014, 08:12:50 pm
#21
L'elf queda decebut davant la imatge que es presenta davant seu. Res indica la presencia del mal últim. Només una batussa entre humans, com moltes altres. Res transcendent.
Concordo amb ells. No és cosa nostra. El fet de que si és cert el que diuen o no és irrellevant. Pel que es veu eren els seus guardes. Si no ha estat capaç de triar-ne uns de bons ara, encara que l'ajudem l'endemà estarà igual. Estem perdent el temps. Només us recordo que les vostres vides son curtes i no en teniu gaire. Vosaltres feu el que vulgueu, però jo no hi intervindré.
L'Edrahil guarda l'arc i es recolza en un arbre, esperant el desenllaç.

En línia


Gener 09, 2014, 08:34:15 pm
#22
En Forlend es mira l'elf de dalt a baix. Està clar que els orelles punxegudes són ben estranys. Bé, hauran d'encarar el conflicte sense l'ajuda de l'estirat. Girant-se de nou cap a la conversa, escolta com evoluciona l'intercanvi entre l'Ingund i els mercenaris.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog


Gener 09, 2014, 09:08:50 pm
#23
L'Ingund s'hi acosta amenaçadorament fent notar la seva presència física.

Com ho voleu arreglar això? Amb les armes?

Citar
La meva intenció es acoquinarlos una mica per veure si prefereixen una solució pacífica. No busco forçar el combat.
La tirada de Awe: 17

En línia


Gener 09, 2014, 11:10:37 pm
#24
L'home que us ha cridat abans s'encara amb L'Ingund amenaçador, espasa en mà. Un altre però li posa la mà al muscle: Marxem Kelmund... Aquest se'l mira i assenteix, escup a terra i guarda la espasa. Els altres dos comencen a girar cua mentre en Kelmund retrocedeix sense apartar la mirada d'en Ingund fins que es gira i marxen...

El pare del nano deixa caure la branca d'arbre a terra i cau de genolls. L'infant corre a abraçar-lo. El pare us mira des del terra i amb llàgrimes als ulls diu: Gràcies, moltíssimes gràcies. M'heu salvat la vida!

En línia


Gener 09, 2014, 11:26:24 pm
#25
En Forlend s'assegura de que els homes hagin marxat abans de baixar la guarda i centrar-se en els dos Bardians.

Ja esteu fora de perill. La propera vegada faríeu bé en mirar qui contracteu com a guardes: hi ha molt rufià campant per aquestes contrades.

En Norlim olora el nen encuriosit. En Forlend els somriu.

Ara que ha passat l'ensurt, ens podríeu dir qui sou i per què us heu trobat en aquesta situació? Preferim evitar les sorpreses si podem. Qui eren aquesta panda de brètols?

« Darrera modificació: Gener 10, 2014, 09:08:17 am per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog


Gener 10, 2014, 07:12:35 pm
#26
L'home s'incorpora dificultosament ajudat pel nano. Em dic Bald, i aquest - diu amoixant-li els cabells - és en Belg, el meu fill. Sóc un mercader ambulant de Dale, i amb els meus quatre ponis duc eines de ferro i joguines a les gents dels salons del Bosc i més enllà. Vaig estar cercant per Ésgaroth homes capaços per anar més segur de viatge pel Bosc Llobregós. Però no vaig tenir gaire bon ull, ja que aquells covards, en entrar al bosc han preferit robar-nos i cobrar-se amb escreix allò que els vaig prometre, que no pas corre el risc de creuar-lo.

En Bald s'apropa als ponis que estan un pèl nerviosos i els intenta calmar xiuxiuejant i acariciant-los.

Tinc un tracte amb els elfs dels salons del bosc. Diu girant-se altre vegada cap a vosaltres. I em deixaran creuar-los. A mig dia de viatge bosc endins, m'esperen al llindar del riu del bosc per fer camí amb rai fins al cor mateix del regne d'en Thrànduil. Però després ens espera un llarg viatge fins a la porta del bosc. I necessitarem ajuda. Vosaltres aneu també en direcció oest? Sembleu bones gents, i estic disposat a pagar-vos generosament, si accepteu acompanyar-nos al meu fill i a mi durant aquest viatge...
« Darrera modificació: Gener 10, 2014, 07:27:02 pm per Porovma »

En línia


Gener 10, 2014, 10:30:31 pm
#27
En Forlend i l'Arden es miren. Ambdós estan d'acord en que portar eines de ferro a l'est del bosc llobregós és una cosa bona. La seva gent les fa servir bastant, però a les vores de l'Anduin costa de trobar-ne. Sembla un bon encàrrec. Havien discutit que seria millor rodejar el bosc que travessar-lo, pero si tenen el permis dels elfs potser poden provar la carretera del nord.

Per nosaltres bé, acceptem. Falta saber què en pensen els nostres companys, però. És un viatge que pot ser perillós, i cal anar com més junts millor.


En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog


Gener 11, 2014, 02:49:03 pm
#28
L'Ingund ha canviat radicalment l'expressió. Ha passat de mostrar-se molt agressiu a amistós i bonhomiós.

No hi ha problema en acompanyar-vos, si fa no fa anem en la mateixa direcció. I per la meva part no cal cap paga si compartim teca, camí i companyia.

En línia


* Gener 11, 2014, 04:26:19 pm
#29
Si bé és cert que no tinc ganes de coincidir altre cop amb gent de sang elfa, serà interessant endinsar-nos dins el bosc llobregós i veure quins mals ens hi esperen. Si hi ha algun esperit maligne o algun poder ocult, amb una caravana com aquesta serà molt més fàcil trobar-los. Ells ens trobaran a nosaltres. Compteu amb mi.

En línia