El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

CAPÍTOL I: NO ABANDONEU EL SENDER
Llegit 23704 cops
Abril 01, 2014, 10:10:20 am
I els altres?

En línia

Abril 01, 2014, 04:37:28 pm
A tot això, a quina distància som del campament?

En Forlend fa que no amb el cap. No porta cap corda. Sortir a corre cuita no facilita aquest tipus d'equipament.

Potser en podríem anar a buscar una. Fer les coses amb cura pot ser una bona idea. Si triguem gaire hauríem de procurar tenir teies a mà, que darrera la torre hi ha tot un niu ple de bèsties de moltes potes.

Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 01, 2014, 06:13:39 pm
Hi pots anar tu, Forlend? I portar més torxes també. Amb l'Edrahil vigilarem que no li passi res a en Bald.

En línia

Abril 01, 2014, 07:41:37 pm
En Forlend mira neguitós al voltant i els seus companys. El seu sentit de la responsabilitat es debat entre protegir els seus companys ara o fer el que necessita el grup. Decidint-se, afirma amb el cap i surt corrents cap al campament a,mb en Norlim als talons. Espera que no facin cap bajanada mentre és fora.

Tirada d'Atletisme, per si cal: 14
« Darrera modificació: Abril 02, 2014, 07:37:47 pm per Elmoth »

En línia

* Abril 02, 2014, 07:29:29 pm
L'Edrahil es repenja al mur de pedra i observa l'entorn, sota seu. En Forlend, seguit per en Norlim, desapareixen entre els arbres. Sospira.

Ho veus Ingund? Veus el bosc? És un bosc malalt. La gent abandona les cases. Les que queden en peu, es converteixen en nius de bèsties. Aquesta torre plena d'aranyes amb un dels nostres a punt de ser devorat... No podria ser més simbòlic. Suposo que se'l menjaran quan es pongui el sol. Quan se'ns menjaran, a nosaltres? S'està ponent el sol pels fills d'Ilúvatar?

Corre, Forlend, corre!

Perdoneu per la baixa freqüència de missatges. Estic d'examens i tinc el cap a un altre lloc. A partir de la setmana que ve ja ho tindré millor!

En línia

Abril 02, 2014, 09:03:06 pm
No diguis això home! Ho tenim pelut però ens en sortirem. Ja ho veuràs!

En línia

Abril 08, 2014, 10:50:01 pm
En Forlen s'endinsa al bosc a corra-cuita, intentant discernir el camí que els ha portat a trobar les ruïnes i l'immens catau d'aranyes. En Norlim sorprès, al principi corra a remolc d'en Forlen, però instants més tard, es posa al capdavant corrent i ensumant l'aire.

Elmoth, si us plau, fes una prova d'Endevinalles.

Mentrestant, n'Ingund i n'Edrahil, contemplen des de dalt de la torre com una de les aranyes amb una celeritat que podria enganyar als ulls més vius, s'apropa a l'entrada del seu cau de teranyina, amb les grans i peludes potes sortint i palpant lleugerament l'extens circuit de teranyines que hi ha arreu...

Feu ambdós, si us plau, una prova d'Alerta.

En línia

Abril 08, 2014, 11:23:48 pm
13

En línia

Abril 09, 2014, 08:12:10 am
runa de gandalf +3. Èxit simple directe segons el programa.

En línia

* Abril 09, 2014, 06:34:03 pm
13. Gasto un punt d'esperança. Total: 20.

En línia

Juny 16, 2014, 11:54:03 am
La immensa aranya palpa durant uns breus instants i tot seguit es queda totalment immòbil a l'entrada del seu cau... l'elf però, pot percebre com la gran xarxa de teranyines es belluga molt subtilment...

En Forlen es perd veloçment dins del frondós bosc amb urgència degut a la situació. Malgrat les presses, i sobretot degut a la necessitat, para l'atenció en unes fortes i robustes lianes que pengen entre dos grans roures.

En línia

Juny 16, 2014, 01:29:44 pm
Doncs com a jugador no tinc NPI de què volen dir aquestes lianes tot i haver passat la tirada d'Endevinalles  ;D És com les aranyes han capturat en Bald? Tota la zona es "territori spider"?

En Forlend segueix corrent. Les lianes són un punt important, però ara mateix el que necessiten és que l'Arden sigui amb la resta de lluitadors, que això de les aranyes pinta magre. Es dirigeix ràpidament cap al campament amb la intenció de cridar el seu cosí així que sigui prou a prop.

En línia

Juny 16, 2014, 03:55:49 pm
En Forlend fa que no amb el cap. No porta cap corda. Sortir a corre cuita no facilita aquest tipus d'equipament.

Potser en podríem anar a buscar una. Fer les coses amb cura pot ser una bona idea. Si triguem gaire hauríem de procurar tenir teies a mà, que darrera la torre hi ha tot un niu ple de bèsties de moltes potes.

Les lianes poden servir perfectament per fer la mateixa funció que les cordes.

En línia

Juny 16, 2014, 05:23:06 pm
Right!

En línia

* Juny 20, 2014, 10:37:52 am
La sang de l'elf es glaça quan nota l'imperceptible moviment de la teranyina. Pot ser el vent? Altre cop! No és el vent, hi ha algú que s'ha despertat. L'Edrahil fa el gest de silenci a l'Ingund i amb molta cura i lentitud procedeix a observar els seus voltants per veure si troba l'aranya que s'ha mogut. Nota la suor freda als seus braços i els nervis a flor de pell, només reconfortats pel tacte de l'arc i la fletxa que sosté amb força i determinació.

En línia