El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

CAPÍTOL I: NO ABANDONEU EL SENDER
Llegit 23705 cops
Març 20, 2014, 02:03:52 pm
Hi ha cap indicació d'aranyes per les immediacions? Em sembla recordar que les aranyes estan molt menys actives durant el dia, però bé que han capturat en Bald, o sigui que m'espero una emboscada en tota regla...

En forlend segueix el beórnida mirant al voltant. maleït sia, segur que això acabarà malament...

Ingund! Espera coi! Que segur que hi ha d'haver aranyes per aqui. Anem amb compte. Una mica de calma abans de fer res agosarat!

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 20, 2014, 02:13:19 pm
Hem d'actuar! El temps passa i la vida d'en Bald corre perill. No podem encantar-nos!
Em veig amb cor de pujar aquest mur, però potser és millor anar per l'escala. Jo hi donaria un cop d'ull. Què hi dieu?

En línia

* Març 20, 2014, 10:16:10 pm
Millor per l'escala. Segur que elles escalen millor que nosaltres. Algú ha de vigilar la porta i l'altre que m'acompanyi cap amunt. L'haurem de transportar i serà més fàcil entre dos. Si hi ha problemes, des de dalt podré ser útil amb l'arc, però aquí baix no sé si m'hi podré encarar.

L'Edrahil s'encamina apressadament cap a les escales, amb tots els sentits alerta, els nervis a flor de pell i el bategar del seu cor a les orelles.

En línia

Març 20, 2014, 10:39:12 pm
En Forlend fa que "no" amb el cap, pero es ressigna a la sang calenta dels seus companys. Sap que les aranyes són perilloses, i si han deixar una víctima tan òbvia no seran lluny. Bé, al menys en una porta no podran atacar-lo massa aranyes alhora...

Ja vigilaré jo la porta doncs. A veure si podeu despenjar en Bald. Intenteu no moure la teranyina quan ho feu, o estic segur de que vindran més aranyes!

En Forlend fa una volta ràpida a la torre abans de posar-se a fer guarda a la porta de la mateixa. Procura mirar amunt també, bno fos cas que les aranyes s'estiguessin amagant a la paret exterior de la torre. Es manté atent al que pugui detectar en Norlim, que de moment es mostra intranquil  donada la situació tot i que no ha atacat cap matoll ni res per l'estil. Sap que són de cacera i no borda ni fa soroll mentre es mou per la clariana.

En línia

Març 22, 2014, 08:56:40 pm
Si res ho impedeix l'Ingund entra a la torre per començar a pujar l'escala...

En línia

Març 25, 2014, 07:43:09 pm
Creueu lentament el portal de la torre, i les escales, que semblen del tot intactes malgrat el pas del temps, pugen amunt en espiral. Comenceu a ascendir poc a poc, atents a qualsevol so o moviment. En donar dues voltes completes, arribeu al cap de munt de la torre. El portal connecta directament amb el mur; mur que està abundantment cobert de teranyines. I des de allà dalt, podeu veure com a l'altre costat del mur dotzenes d'aranyes dormiten als nombrosos caus de teranyina que hi ha arreu.
« Darrera modificació: Març 25, 2014, 07:46:15 pm per Porovma »

En línia

Març 25, 2014, 07:45:46 pm
En Forlen mentrestant, seguit pel fidel Norlim, rodeja silenciosament la part esquerre de la torre, i entre la espessa vegetació i grans quantitats de teranyina, veu el que sembla un immens cau d'aranyes...

En línia

Març 26, 2014, 10:02:02 pm
Veiem clar ara si en Bald és dins el capoll?

En línia

Març 27, 2014, 12:24:41 am
Bé, aranyes per parar un tren a tots dos costats. Estarem rodejats quan comenci el ball de bastons.  ::) :P

Per la zona hi ha fusta seca apte per fer una foguera?

En Forlend torna cap a la porta de la torre i se la mira bé. Potser fent una defensa de la porta de la torre tindrien una opció si eviten que els ataquin massa des de dalt... Sacseja el cap. No! Una defensa no és efectiva! Cal atacar. Però cal fer-ho amb les eines adequades.

En Forlend encara porta una torxa a la mà (l'altre torxa encesa em sembla que la té el beòrnida). S'apropa a l'elf i li atansa una de les torxes que té per encendre.

Allà darrera hi ha tot un catau de borinots de 8 potes. A la que hi hagi un problema, mirem de cala-hi foc. Es liarà parda, però em sembla que és la nostra millor opció per a que no ens superin de llarg.

« Darrera modificació: Març 27, 2014, 12:29:06 am per Elmoth »

En línia

Març 27, 2014, 10:18:15 am
Veiem clar ara si en Bald és dins el capoll?

Veure'l no el podeu veure. Però ara sentiu amb total claredat que els sons que provenen del capoll son crits humans, ofegats per les espesses teranyines.

En línia

* Març 27, 2014, 10:27:16 am
Calar-hi foc... L'edrahil reflexiona uns instant. Entesos. Però son les teranyines bon combustible? Aviat es resoldrà el misteri.
Mentrestant les aranyes en suspensió, aranyes com mortes, aranyes adormides amb potes llargues i peludes... I aquella la pudor... D'aranya o de menjar d'aranya? Per Ilúvatar, està conscient!! Això complica les coses. Ves a saber si estarà agressiu quan surti d'aquí.

A quina distància estem del capoll? Hi ha alguna manera de seccionar-lo de la resta de teranyines o està enganxat per tot arreu? Està prou aprop com per que un l'abraci i l'altre talli els lligams?

En línia

Març 27, 2014, 10:31:25 am
A quina distància estem del capoll? Hi ha alguna manera de seccionar-lo de la resta de teranyines o està enganxat per tot arreu? Està prou aprop com per que un l'abraci i l'altre talli els lligams?

Esteu aproximadament a uns 6 metres de distància. I el capoll està penjat del mur des de dalt.

En línia

Març 27, 2014, 12:08:12 pm
Segons Sant Google les teranyijnes són com un accelerant: capten foc molt de pressa i cremen encara més de pressa. Les partícules de vegetació i pols que han capturat són molt inflamables, o sigui que calar foc a una munió de teranyines crea un infern en pocs segons.

Potser calar-hi foc mentre hi som a prop ens farà correr....

En línia

Març 28, 2014, 09:38:28 pm
Bé, com procediu?

En línia

Març 28, 2014, 10:11:24 pm
L'Ingund xiuxiueja:
Algú ha portat una corda? Si la lliguem al capoll i aconseguim baixar-ho fins al terra ens endurem en Bald sense fer massa soroll. O això espero.

En línia