El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Llistat d'enllaços
Llegit 9810 cops
Gener 02, 2015, 05:51:52 pm
Ostres, només hi escric jo aquí xD

Meriba, el Gran Caçador d'enllaços!  ;D

N'afegeixo algun dels que ens has presentat avui al llistat de l'inici d'aquest tema.

No fa gaire que m'he interessat per altres formats de rol, tant per jugar com per difondre, i he trobat coses d'allò més interessants. Són iniciatives que es podrien incloure en el domini rol.cat (ressenyes de jocs de rol i taula en català? partides online en català?) però que escric aquí pel tema d'enllaços.

Jo crec que si. Si estan fets en català es podrien incloure a rol.cat, però... n'has trobat cap? Tots els videos són en castellà, oi?
« Darrera modificació: Gener 02, 2015, 06:02:08 pm per Gran Talp »

En línia

Gener 04, 2015, 10:18:05 am
Molt interessants els links!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 16, 2017, 07:17:51 pm
Sí, sóc el pesat dels enllaços... però ara feia dies que no portava res.

Aquest cop és un d'especial, jutgeu-lo vosaltres mateixos... Avís important: aquells que tingueu erupcions i espasmes quan veieu el logotip del Fate, NO ho descarregueu. Quedeu avisats  :P
Descàrrega misteriosament espaterrant i txatxi.

PD: Gràcies a la seva llicència, això és possible.

Febrer 16, 2017, 07:30:02 pm
Ostres! :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 16, 2017, 09:05:33 pm
Sí, sóc el pesat dels enllaços... però ara feia dies que no portava res.

Aquest cop és un d'especial, jutgeu-lo vosaltres mateixos... Avís important: aquells que tingueu erupcions i espasmes quan veieu el logotip del Fate, NO ho descarregueu. Quedeu avisats  :P
Descàrrega misteriosament espaterrant i txatxi.

PD: Gràcies a la seva llicència, això és possible.

Perdona. Es pot dir que T'ESTIMO?

Febrer 17, 2017, 08:46:01 am
Jo no sóc fan del FATE... però quina pencada més impressionant! En Francesc Mercader ets tu? Si es pot preguntar, clar  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 17, 2017, 10:00:19 pm

Ja fa uns anys que intento gaudir més de l'amor que em brinden, gràcies per compartir el teu entusiasme. Una abraçada ben forta!

PD: Ha estat un projecte laboriós i solitari, però tot i que segur que és ple d'errors (el traductor/maquetador mai és bon revisor) n'estic content. Ara el deixaré reposar tranquil i suposo que ja corregiré cosetes a mesura que hi vagi topant. Personalment no el faré servir per jugar, no m'ha acabat de convèncer com resolt algunes mecàniques, però com a porta d'entrada sintètica a l'ambientació i a què proposa el joc mare, em sembla molt bo.

Febrer 18, 2017, 08:12:25 pm
Caram, moltes gràcies per la feina, i compartir-la :D.

En línia

Febrer 20, 2017, 09:08:28 am

Ja fa uns anys que intento gaudir més de l'amor que em brinden, gràcies per compartir el teu entusiasme. Una abraçada ben forta!

PD: Ha estat un projecte laboriós i solitari, però tot i que segur que és ple d'errors (el traductor/maquetador mai és bon revisor) n'estic content. Ara el deixaré reposar tranquil i suposo que ja corregiré cosetes a mesura que hi vagi topant. Personalment no el faré servir per jugar, no m'ha acabat de convèncer com resolt algunes mecàniques, però com a porta d'entrada sintètica a l'ambientació i a què proposa el joc mare, em sembla molt bo.

El transhumanisme com a gènere de joc de rol m'agrada molt. Vaig tenir el GURPS Transhuman Space i el Mindjammer... però el meu anglès no és prou fluïd com per gaudir-lo al 100%. Llavors vaig comprar l'Eclipse Phase, però la veritat és que la part de sistema no m'agrada gens. El FATE no és la panacea que molts deien però és prou correcte.

Quan mpugui me'l miro i si veig quelcom a corregir t'aviso!

Felicitats per la feinada!

Febrer 22, 2017, 09:56:53 pm
Meriba, això és una traducció monumental!

Enhorabona i gràcies per compartir-ho aquí.

L'Eclipse Phase és un joc que tinc al punt de mira però mai m'havia decidit de fer el pas. Ara en podré fer un tast... evitant amb cura qualsevol referència al FATE.  :P

En línia

Febrer 23, 2017, 12:52:24 pm
A mi em fa molt respecte la sci-fi hard. No sé si la sabría jugar bé en campanyes, que és on destaca per mi. La feina, brutal. Moltes felicitats.

Enviat des del meu HUAWEI NMO-L31 usant Tapatalk

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 28, 2017, 12:35:01 pm
Avui us porto una página d'enllaç a tot un reguitzell de jocs gratuïts, blogs i curiositats d'allò més diverses:
- RolGratis

Molt interessant! Ostres tu... se'm gira feina... Moltes gràcies!

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Març 17, 2017, 07:08:55 am
Bon dia a tothom!

Per a tots aquells que ja han descobert el seu sistema preferit o algun que els fa molt el pes... i els mola o inquieta el Transhumanisne i/o Posthumanisme.

Gràcies a Adam Jury y Jack Graham per la seva llicència CC.  ;)

Març 26, 2017, 06:39:14 pm
Ep, al fòrum de EDGE algú ha penjat els fulls de PJ i servidor per a Eclipse Phase amb el sistema FATE. Això m'ha fet pensar en què jo me n'havia oblidat. Aquí els teniu (són editables  ;D):

Full de PJ i servidor

Març 26, 2017, 11:24:12 pm
Aiiii...

Tinc els genolls pelats de fer genuflexions...  :P

Moltes gràcies!!!