El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Llistat d'enllaços
Llegit 9304 cops
Març 20, 2014, 08:40:11 pm
Estic esmaperdut, corglaçat, garratibat...   :o el motiu: Syrinscape. Jutgeu-ho vosaltres mateixos.

Març 21, 2014, 07:54:27 am
Ei!
Fa setmanes que el provem a taula el Syrynscape. Està prou bé...

Març 21, 2014, 08:04:33 am
Podries ampliar una mica la resposta? Prestacions, varietat, simplicitat, muntatge previ de seqüències...

Març 21, 2014, 06:02:47 pm
Si...
Tinc la versió bàsica més dos sets de sons (el dungeon i el de la ciutat). El faig servir des de l'iPad, cosa que agilitza l'ús, però tens menys informació que amb un portàtil.
Al meu grup no els hi molesta però tampoc som entusiastes dels efectes especials.
Hi ha una versió gratuïta amb el que pots provar-lo, i després cada set de sons val uns 4dólars.
Pots crear les teves escenes, però cada set de sons té 4 escenes creades que pots modificar sobre la marxa.
Crec que amb una mica de preparació pots fer coses molt xules.
Anma't a provar la versió gratis!

Març 21, 2014, 06:09:18 pm
Moltes gràcies ;D Ja el potinejaré una estoneta a veure qué tal. Suposo que com a so ambient encara pot fer la feina, però per anar introduint sons i events, sempre he pensat que caldria un company que els introduís per així poder seguir narrant mentre se succeeixen.

De totes maneres, sempre fan gràcia aquestes cosetes.

Març 24, 2014, 09:25:42 am
 Vaig topar-me amb un blog prou xulu sobre la vida dels nortenys de Noruega, Dinamarca i Suècia dels segles VII-XI (sí, els víkings xD).

Molta info per qui tingui curiositat (i temps).

http://mystoryofhistory.wordpress.com/

En línia

Març 24, 2014, 10:39:23 pm
Moltes gràcies ;D Ja el potinejaré una estoneta a veure qué tal. Suposo que com a so ambient encara pot fer la feina, però per anar introduint sons i events, sempre he pensat que caldria un company que els introduís per així poder seguir narrant mentre se succeeixen.

Has inventat un nou ofici: el DiskJokey de rol  8) Una de les noves professions més valorades i buscades en el mercat laboral de les noves tecnologies.  :P

« Darrera modificació: Març 24, 2014, 10:40:55 pm per Trollkin »

En línia

Març 24, 2014, 10:44:42 pm
Vaig topar-me amb un blog prou xulu sobre la vida dels nortenys de Noruega, Dinamarca i Suècia dels segles VII-XI (sí, els víkings xD).

Molta info per qui tingui curiositat (i temps).

http://mystoryofhistory.wordpress.com/

Segurament serà un bon complement pel Yggdrasill, que ja és força rigurós pel que fa a l'ambientació històrica.

En línia

Maig 22, 2014, 08:06:48 pm
He afegit un parell d'enllaços. Tast de rol i Club de Jocs El Sàtir

Sabeu algun altre enllaç de clubs o associacions de jocs de rol?

En línia

Maig 23, 2014, 02:52:46 pm
La llista d'enllaços no era per recursos en català? Ho dic perquè la pàgina d'ambientació vikinga que hi ha penjada està en estricte castellà....

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 23, 2014, 02:56:23 pm
Hi ha una associació a Lleida però últimament són més Warhammer-pro que rolaires i, a més, també tenen el web en castellà.

A partir d'aquest estiu igual m'animo i faig un blog en català... però primer necessito alguna cosa per posar-hi HAHAHAHA

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 23, 2014, 10:08:17 pm
La llista d'enllaços no era per recursos en català? Ho dic perquè la pàgina d'ambientació vikinga que hi ha penjada està en estricte castellà....

Bé, enlloc es diu que les pàgines enllaçades hagin de ser en català, malgrat sigui l'idioma natal de Talpimon. Aquesta pàgina d'ambientació vikinga la va recomanar un usuari del fòrum, suposo que és una condició suficient per afegir-la aquí. Aquest és un espai lliure que es va construint gràcies a les aportacions dels usuaris.

També hi han llistats recursos en altres idiomes com ara l'anglès, afegits al llistat pel mateix motiu, i si son útils a algú ja serà un encert.

En línia

Maig 24, 2014, 12:59:30 pm
Yap, per això preguntava. Pensava que la idea era un recurs més específic. No es dolent, simplement diferent. Si serveix qualsevol idioma (incloent castellà anglès i francès) hi ha moltes pàgines a suggerir. Dubto que cap de nosaltres sigui incapaç de suggerir-ne com a mínim 50 :) A veure si un dia d'aquest faig llistat.

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Setembre 17, 2014, 08:57:55 am
Bon dia,

Com que sé que alguns de vosaltres sou aficionats als jocs de miniatures, no us podeu perdre aquesta entrada de La cueva del friki solitario, a més d'aprofitar per brindar-vos aquesta página amb d'altres entrades ben interessants.

Gener 02, 2015, 11:19:07 am
Ostres, només hi escric jo aquí xD

No fa gaire que m'he interessat per altres formats de rol, tant per jugar com per difondre, i he trobat coses d'allò més interessants. Són iniciatives que es podrien incloure en el domini rol.cat (ressenyes de jocs de rol i taula en català? partides online en català?) però que escric aquí pel tema d'enllaços.

Jocs de taula
Mazmorra de Pacheco (molt bo, tenen videos explicatius i després videos on juguen molt divertits)
5 minutos por juego (Tot i que els videos els trobo una mica farragosos, en tenen molts i variats)

Jocs de rol
Turbiales (Té diverses llistes de reproducción, però la de Tiempo de dados és la millor)
Complejo de master (M'agrada la forma que té d'explicar els jocs, amena i desenfadada)
Rolero (Interessants videos amb creadors de jocs de rol; format molt professional)
Destino: Rol (Videos sobretot dedicats al sistema Fate on es poden veure exemples de partides i dinàmiques de joc)

Comunitat de rol per hangout (jugar a rol online a través de videoconferència)
Rol por Hangout

Ses majestats són ben aprop i potser encara els falten idees per regalar-vos cosetes!  ;)