El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Llistat d'enllaços
Llegit 9808 cops
Octubre 21, 2013, 11:20:22 pm
Què són els jocs de rol?

Jocs i ajudes

Blogs

Contactes
  • El Rol de Siempre Online Un portal web que posa en contacte jugadors de rol hispanoparlants de tot el món. Molt ben fet. També hi ha la possibilitat d'anunciar-s'hi en català.
  • Comunidad Umbria Rol per web
  • Rol por Hangout Comunitat de rol per hangout (jugar a rol online a través de videoconferència)

Clubs i associacions
  • Club de Jocs El Sàtir Pàgina del Club de Jocs El Sàtir que agrupa aficionats als jocs en general i als jocs de rol en específic, de Girona i voltants.
  • Gremi Lúdic Desperta Ferro Jocs de Rol, Taula, Wargames, Cartes i altres vicis lúdics a les Terres de l'Ebre.

Narrativa

Ambientacions històriques
« Darrera modificació: Gener 14, 2015, 09:23:50 pm per Gran Talp »

En línia

Octubre 30, 2013, 10:47:35 am
 Us deixo un enllaç a una secció del fòrum del Pati, on hi tinc pujat un recull de manuals i jocs gratuïts que hi ha per la xarxa.

http://forumpatiigualada.mforos.com/2085500/11122336-jocs-de-rol/[/left]]
[url]http://forumpatiigualada.mforos.com/2085500/11122336-jocs-de-rol/[/url]
[/url]

En línia

Octubre 30, 2013, 08:28:41 pm
Us deixo un enllaç a una secció del fòrum del Pati, on hi tinc pujat un recull de manuals i jocs gratuïts que hi ha per la xarxa.

Perfecte! Gràcies. L'afegeixo a la llista.

En línia

Octubre 30, 2013, 11:52:03 pm
Ei, Gran Talp. A la barra lateral dreta de l'Argonauta, al final, hi trobaràs tots els enllaços que fins ara teníem constància escrits en llengua catalana. Hi falten els de les associacions (com el Pati), que ho pensem posar en una secció a part dins del web. Els pots fer servir. Alguns dels enllaços, per desgràcia, fa temps que no tenen actualització, però la nostra "política" és mantenir-los mentre funcionin.

Octubre 31, 2013, 08:21:19 pm
Ei, Gran Talp. A la barra lateral dreta de l'Argonauta, al final, hi trobaràs tots els enllaços que fins ara teníem constància escrits en llengua catalana. Hi falten els de les associacions (com el Pati), que ho pensem posar en una secció a part dins del web. Els pots fer servir. Alguns dels enllaços, per desgràcia, fa temps que no tenen actualització, però la nostra "política" és mantenir-los mentre funcionin.

Gràcies, els posaré també aquí. Però els enllaços a pàgines "mortes" haurán de ser realment útils i interessants per posar-los tambè. No hi ha res més desmotivador que arribar a una pàgina web, o un blog, al que ningú hi ha escrit res de de fa anys.

En línia

Octubre 31, 2013, 11:30:24 pm
Gràcies, els posaré també aquí. Però els enllaços a pàgines "mortes" haurán de ser realment útils i interessants per posar-los tambè. No hi ha res més desmotivador que arribar a una pàgina web, o un blog, al que ningú hi ha escrit res de de fa anys.

Ben cert. Però de vegades hi ha sorpreses agradables. Jo en vaig trobar una amb Móntorkan. No s'actualitza des del 2006, però és una perleta, tot un món preparat per la quarta edició de GURPS. No conec l'autor ni dóna gaires opcions per posar-s'hi en contacte (o jo no sé com fer-ho ???). Però és per felicitar-lo i donar-li les gràcies. Ara que hi penso, potser en faré una còpia per si de cas, no fos cas que desaparegués de sobte.

Novembre 03, 2013, 06:25:40 pm

Ben cert. Però de vegades hi ha sorpreses agradables. Jo en vaig trobar una amb Móntorkan. No s'actualitza des del 2006, però és una perleta, tot un món preparat per la quarta edició de GURPS. No conec l'autor ni dóna gaires opcions per posar-s'hi en contacte (o jo no sé com fer-ho ???). Però és per felicitar-lo i donar-li les gràcies. Ara que hi penso, potser en faré una còpia per si de cas, no fos cas que desaparegués de sobte.

Si, si Móntorkan mereix estar aquí a la llista. És un treball colossal.

En línia

Desembre 03, 2013, 11:40:05 am
fa dies que vull fer alguna coseta i al final m'he decidit a obrir el bloc per un grapat de daus on vull posar cosetes que vaig pensant sobre jocs de taula o de rol.

En línia

Desembre 03, 2013, 05:07:44 pm
fa dies que vull fer alguna coseta i al final m'he decidit a obrir el bloc per un grapat de daus on vull posar cosetes que vaig pensant sobre jocs de taula o de rol.

L'afegeixo a la llista. ;)

Ja saps que el teu blog té el mateix nom que el joc de rol creat pel company de fòrum, Elmoth?

En línia

Desembre 03, 2013, 05:57:53 pm

Si, si Móntorkan mereix estar aquí a la llista. És un treball colossal.

Ostres, no sabeu quina alegria m'acabeu de donar! Llàstima que els meus jugadors no apreciaven l'abundància d'informació, i al final vaig deixar de publicar més informació.

Tenia pensat seguir-ho fent en el blog properament, però no com un tot si no a petites parts, per tal de facilitar que es pogués reaprofitar.

Gràcies per la dosi extra de motivació. Ara m'hi posaré amb més ganes! I si voleu contactar amb mi, ara ja sabeu com fer-ho, a través d'aquest fòrum o per correu a trobanoms@gmail.com, o deixant algun comentari al meu blog.

Desembre 04, 2013, 12:50:39 am
Ha estat una veritable sorpresa trobar el teu missatge avui. L'enllaç cap a Móntorkan el tenim a L'Argonauta des que vam crear el lloc web. M'agrada molt GURPS i, en el seu moment, va ser una autèntica sorpresa trobar un lloc web en català amb un món sencer creat per la quarta edició d'aquest joc. Tinc un grup de jugadors amb ganes de fantasia medieval (un gènere que no toco gaire) i el tàndem GURPS / Móntorkan té molts números. Ja t'avisaré com evoluciona el tema. Encantat d'haver-te conegut.

Desembre 31, 2013, 09:05:37 am
Bé, segur que molts els coneixereu, però aquí algunes ajudes per a les vostres partides tan de fantasia com de ciència ficció.

• Donjon RPG tools (massa divers per incloure'n una sinopsi: des de generadors de sistemes estel·lars, planetes i naus, a generadors de tresors, encontres, monstres, clima...)
  • Dave's mapper (creació de mapes modulars)

Gener 02, 2014, 03:46:48 pm
Bé, segur que molts els coneixereu, però aquí algunes ajudes per a les vostres partides tan de fantasia com de ciència ficció.

• Donjon RPG tools (massa divers per incloure'n una sinopsi: des de generadors de sistemes estel·lars, planetes i naus, a generadors de tresors, encontres, monstres, clima...)
  • Dave's mapper (creació de mapes modulars)

Actualitzo el llistat.

En línia

Febrer 08, 2014, 11:38:16 am
Avui us porto una página d'enllaç a tot un reguitzell de jocs gratuïts, blogs i curiositats d'allò més diverses:
- RolGratis

Febrer 09, 2014, 11:23:03 pm
Avui us porto una página d'enllaç a tot un reguitzell de jocs gratuïts, blogs i curiositats d'allò més diverses:
- RolGratis

L'afegeixo al llistat. Gràcies!

En línia