El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Partida
Llegit 11862 cops
* Gener 08, 2014, 11:40:46 pm
Hey gent!

Ja sóc per aquí! M'havia despistat i no sabia que la cosa ja estava en marxa. Porovma, el privat ha anat de primera.

Ara em poso amb el post! Endavant ; )

En línia

Gener 09, 2014, 10:43:50 am
Si, els missatges privats van de conya perquè també t'avisen al mail.  ;)

En línia

* Gener 09, 2014, 11:55:15 am
Exacte!  ;D

En línia

Gener 09, 2014, 05:06:05 pm
perdoneu la absencia. he estat una mica desconectat per nadal. llegeixo el que ha passat fins ara i m'hi afegeixo.

En línia

Gener 09, 2014, 05:07:42 pm
benvingut :) Acabem de començar, o sigui que no hi ha problema per a que t'afegeixis al merder. Sembla que en Porovma ens vol fer començar forts! :P  Tenim una situació de combat potencial entre mans.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 09, 2014, 05:18:05 pm
ho veig. arribo en mig de la acció. quan en Porovma ho digui entro en acció.

En línia

Gener 09, 2014, 05:45:42 pm
Ets al llindar del bosc amb nosaltres. Pots actuar quan vulguis, no fa falta que t'ho digui en Porovma :)

En línia

Gener 14, 2014, 12:05:47 pm
ho veig. arribo en mig de la acció. quan en Porovma ho digui entro en acció.

Ei gothalo! En quan pugui t'introdueixo a la partida. D'acord? No trigarem gaire.

Per la resta, sento no haver pogut respondre abans, però entre ahir i abans de ahir tenia moltíssims problemes per connectar-me al fòrum. M'anava mooooolt lent, i fins i tot vaig escriure una resposta però al enviar-ho em va donar error i vaig perdre tot el que havia escrit. Ara sembla que ja s'ha solucionat, així que endavant!  :D

En línia

Gener 14, 2014, 12:18:02 pm
Recomanació: SEMPRE que ewscriguis en un forum d'internet abans d'enviar selecciona tot el text i copia el missatge. Jo ho faig sempre amb els missatges una mica llargs, ja que és una murga quan passa el que comentes.

En línia

* Gener 15, 2014, 07:04:29 pm
Almenys a mi (a talpimon), el que he escrit se'm guarda en la memòria cau, o sigui que si torno enrere retrobo el missatge escrit encara que hagi carregat altres pàgines.

En línia

* Gener 17, 2014, 03:14:18 pm
Parla Silvà aleshores :)

Si, silvà. He posat síndarin perquè és el dialecte predominant a aquestes èpoques i llocs de la terra mitja on juguem.

Responc per aquí per no contaminar l'altre fil : P

En línia

Gener 17, 2014, 05:03:11 pm
IDIOMES

Tots els personatges dominen la llengua comú, a part de la seva llengua nativa.

Els beòrnides i els Homes del bosc parlen l'idioma de la vall de l'Ànduin, que és una parla antiga de la llengua comú, propera al vallenc.

Els elfs del Bosc Llobregós parles èlfic gris (sindarin) com a idioma principal, i èlfic silvà com a secundari. Ja que els elfs silvans acostumaven a parlar en aquesta antiga llengua dels boscos fins que gradualment van anar adoptant el sindarin.

Els nans de la muntanya Solitària, parlen el vallenc com a idioma principal i com a secundari la llengua nana (secreta); el Khuzdul. Ja que normalment els nans d'Èrebor parlen en la llengua dels bardencs, tot i conservar el coneixement del seu "idioma secret".

Els hobbits de la Comarca parlen la llengua comú. Fa molt de temps que va oblidar el seu idioma nadiu i empren la llengua comú, malgrat conservar algunes paraules i noms propis.

Els Homes de Bard, parlen el vallenc, que es podria considerar una parla molt antiga de la llengua comú.

En línia

Gener 23, 2014, 10:48:03 am
Estic esperant a veure si algú respon. O deixem per acabada la conversa?

En línia

Gener 23, 2014, 02:08:00 pm
A mi ja em sembla bé el que ens ha dit l'elf. Si l'Edrahil no vol pressionar per "anar a seure a la taula dels grans/elfs" per mi no hi ha problema en que ens quedem al celler ja que en aquest cas no són aqui en una visita formal ni res per l'estil. Segur que hi ha coses més que suficients per deixar bocavadats els bosquetans (i per a que s'ho passin bomba!).

En línia

* Gener 23, 2014, 06:45:45 pm
L'Edrahil es queda amb els seus companys a no ser que el convidin explícitament (pel missatge no m'ha quedat clar).

En línia