El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Ingund el beòrnida
Llegit 2213 cops
Desembre 15, 2013, 05:55:55 pm
Hola.
Us deixo la fitxa que he fet. M'ha costat una mica perque no coneixia el sistema, però em sembla que ha quedat prou bé.
L'he orientat cap al combat, que semblava el millor per complementar els personatges existents.

Name: Ingund

Culture: Beorning  Standard of Living: Martial
Cultural blessing: Furious
  Calling: Slayer  Shadow weakness: Curse of Vengeance
Specialties: Anduin-lore, Fishing, Orc-lore
Distinctive features: Generous, Robust
 Body: 7 Heart: 4 Wits: 3
 Body (favoured): 10 Heart (favoured): 6 Wits (favoured): 4

-Common Skills-
  • Awe: 3 Inspire: 1 Persuade: 0
  • Athletics: 2 Travel: 2 Stealth: 0
  • Awareness: 2 Insight: 3 Search: 1
  • Explore: 0 Healing: 1 Hunting: 3
  • Song: 1 Courtesy: 0 Riddle: 1
  • Craft: 1 Battle: 0 Lore: 0
-Weapon Skills-
  • (Axes): 3
  • Dagger: 1
  • Spear: 1
-Rewards-:
-Virtues-: Great Strength
-Gear-
  • Long-hafted axe damage: 5/7 edge: G injury: 18/20 enc: 3
  • Dagger damage: 3 edge: G injury: 12 enc: 0
  • Leather shirt enc: 4
  • Shield enc: 3
Endurance: 28 Starting Endurance: 28 Fatigue from Encumbrance: 10 Fatigue from Travel: 0 Total Fatigue: 10
Hope: 12 Starting Hope: 12 Temporary Shadow: 0 Permanent Shadow: 0 Total Shadow: 0
Armour: 1 Headgear: 0
Parry: 3 Shield: 2
Damage: 0 Ranged: 0
Wisdom: 2 Valour: 1
Experience: 0 Total Experience: 0
Fellowship: 0 Advancement: 0 Treasure: 0 Standing: 0

L'Ingund és un beòrnida encara jove que viu a la riba de l'Anduin, prop de Carrock.
No és dels més alts entre la seva gent pero és força corpulent.
Porta els cabells llargs per darrera, recollits per una trena i rapats pels costats, sobre les orelles.
Li agrada viatjar i combatre lleuger, sense noses. Comparteix tot el que té perque considera que les riqueses i l'excés atrauen l'ombra al cor del homes.

Deixo una petita il·lustració que he pescat de la xarxa que em serveix per a tenir una imatge propera a l'Ingund.
« Darrera modificació: Desembre 16, 2013, 08:24:11 pm per Esmaperdut »

En línia

Desembre 15, 2013, 06:54:32 pm
Caçar 3. Ja tenim caçador pel grup :) Té bona pinta. Fots unes hòsties com paneres en cos a cos (si treus un 6, 12 punts de mal d'una tacada!) i tens una defensa bastant decent (3+2+3=8 ) o sigui que jo crec que el teu objectiu d'orientació està més que cobert. La única alternativa es que si realment vas a per totes en combat, hi ha algunes opcions amb llança llarga que potser son lleugerament millors en plan killer.

Tens una armadura baixa (1D), però mentre tinguis punts d'esperança no hi ha massa problema: pots gastar 1 punt d'esperança i afegir el teu Cos a la tirada d'armadura. Normalment hauràs de treure entre 12 i 14 amb el teu D6+D12. Si hi afegim els 7 punts de Cos és bastant fàcil que no et fereixin. Si no et convenç, sempre pots agafar una armadura de 2D (gipó de cuir) que t'assegura bastant la tirada.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Desembre 15, 2013, 08:37:15 pm
A l'Ingund li han ensenyat a combatre amb poc pes, si utilitzo una armadura més pesada no em servirà la virtut Great Strength que em dona +3 a parada.
L'habilitat de caçar a nivell 3 és el bàsic pels beòrnides. A l'Ingund no li interessa massa, a no ser que es tracti de caçar orcs.

En línia

Desembre 15, 2013, 08:57:03 pm
M'agrada. Moltes gràcies. A veure quan ens posem d'acord i comencem la partida.  ;)

En línia

Desembre 15, 2013, 09:18:49 pm
El tema de caçar es perque quan es viatja es necessiten 4 posicions cobertes: un guia (habilitat viatjar), un explorador, un caçador i un guardià (habilitat Alerta). El caçador no el teniem cobert :)

Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Desembre 16, 2013, 08:25:25 pm
He editat la primera entrada amb una mínima descripció i un petit dibuix.

En línia

Desembre 16, 2013, 08:59:50 pm
Perfecte, moltes gràcies!  :D

En línia

Desembre 16, 2013, 09:49:45 pm
Recorda però, que en Ingund ha d'estar ja a Esgaroth i formar part de la companyia. Passat pel fil de COMPANYIA.  ;)

En línia