El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Mimosa Pocpeu
Llegit 4347 cops
Desembre 06, 2013, 07:50:57 pm
Ja ho tinc decidit, em faig una hobbit.
Per ara és tot el que tinc. Què s'ha de fer?

En línia

Desembre 07, 2013, 12:54:17 am
Hi ha un creador de personatges online bastant bo al següent link: http://azrapse.es/tor/sheet.html

Et guia pas a pas en la creació del personatge i té opció de veure què fa cada cosa (uns signes d'interrogació al costat de cada opció). Per si t'atreveixes a fer el personatge :)

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Desembre 07, 2013, 11:30:23 am
Nyarla, si tens cap dubte, tan sols has de preguntar-ho!  ;)

En línia

Desembre 10, 2013, 09:26:00 am
Aquí el teniu. He fet servir el creador online, espero no haver-me deixat res.

Name: Mimosa Pocpeu

Culture: Hobbit of the Shire  Standard of Living: Prosperous
Cultural blessing: Hobbit-sense
  Calling: Treasure-Hunter  Shadow weakness: Dragon-sickness
Specialties: Herb-lore, Tunnelling, Burglary
Distinctive features: Nimble, Reckless
 Body: 4 Heart: 6 Wits: 4
 Body (favoured): 7 Heart (favoured): 8 Wits (favoured): 5

-Common Skills-
  • Awe: 1 Inspire: 0 Persuade: 2
  • Athletics: 1 Travel: 1 Stealth: 3
  • Awareness: 2 Insight: 1 Search: 2
  • Explore: 1 Healing: 1 Hunting: 0
  • Song: 2 Courtesy: 3 Riddle: 2
  • Craft: 0 Battle: 0 Lore: 0
-Weapon Skills-
  • Short sword: 3
  • Dagger: 1
  • Bow: 1
-Rewards-: King’s Blade
-Virtues-:
-Gear-
  • Short sword damage: 5 edge: 10 injury: 14 enc: 1
  • Bow damage: 5 edge: 10 injury: 14 enc: 1
  • Dagger damage: 3 edge: G injury: 12 enc: 0
Endurance: 22 Starting Endurance: 22 Fatigue from Encumbrance: 2 Fatigue from Travel: 0 Total Fatigue: 2
Hope: 18 Starting Hope: 18 Temporary Shadow: 0 Permanent Shadow: 0 Total Shadow: 0
Armour: 0 Headgear: 0
Parry: 4 Shield: 0
Damage: 0 Ranged: 0
Wisdom: 1 Valour: 2
Experience: 0 Total Experience: 0
Fellowship: 0 Advancement: 0 Treasure: 0 Standing: 0

En línia

Desembre 10, 2013, 09:36:05 am
Una lladregota sigilosa i educada amb espasa curta 3 i espasa del rei (el que ve a ser una espasa curta de Númenor). Perillosa!

Recomanaria canviar els atributs favorits a +3 a Cos,  +1 a Cor i +2 a Ment. El bonus de Cor gairebé no el faràs servir (no hi tens habilitats favorites) i el bonus és prou interessant.

Els punts que reparteixes en habilitats (4) potser serien més útils si estiguessin més concentrats pujant un parell d'habilitats a 2 o una habilitat a 3 que no pas repartits entre impressionar, atletisme, impressionar i explorar.

Alguna cosa d'armadura i un escut petit (rodella o escut normal) potser et farien servei, sobretot ja que sembla que la intenció es que la Mimosa reparteixi carícies en cos a cos. Una parada una mica més alta és útil en aquests casos.

Us passo el personatge en codi: :)

Codi: [Escull]
{"version":"2","edition":"0","name":"Mimosa%20Pocpeu","culture":"hobbit","standard":"prosperous","culturalBlessing":"hobbitSense","calling":"treasureHunter","shadowWeakness":"dragonSickness","specialties":["herbLore","tunnelling","burglary"],"features":["nimble","reckless"],"favoured":["awe","stealth","awareness","search"],"awe":1,"persuade":2,"athletics":1,"travel":1,"stealth":3,"awareness":2,"insight":1,"search":2,"explore":1,"healing":1,"song":2,"courtesy":3,"riddle":2,"body":4,"heart":6,"wits":4,"favouredbody":7,"favouredheart":8,"favouredwits":5,"endurance":"22","startingEndurance":"22","fatigue":"2","fatigueTravel":"","fatigueTotal":"2","hope":"18","startingHope":"18","shadow":"","permanentShadow":"","totalShadow":"0","armour":"","headgear":"","parry":"4","shield":"","damage":"4","ranged":"4","wisdom":"1","valour":"2","experience":"","total":"","fellowshipPoints":"","advancementPoints":"","treasurePoints":"","standing":"","carried":true,"weary":false,"miserable":false,"wounded":false,"woundTreated":false,"virtues":[],"rewards":["kingsBlade"],"weaponSkills":[{"id":"shortSword","favoured":true,"rank":3},{"id":"dagger","favoured":false,"rank":1},{"id":"bow","favoured":false,"rank":1}],"weaponGear":[{"id":"shortSword","stats":{"damage":"5","edge":"10","injury":"14","enc":"1"},"carried":true},{"id":"bow","stats":{"damage":"5","edge":"10","injury":"14","enc":"1"},"carried":true},{"id":"dagger","stats":{"damage":"3","edge":"G","injury":"12","enc":"0"},"carried":true}],"gear":[],"backgroundText":"","guideText":"","scoutText":"","huntsmanText":"","lookoutText":"","fellowshipFocusText":"","fellowshipNotesText":"","sanctuariesText":"","patronText":"","coins":{"gold":"","silver":"","copper":""},"inventory":[{"slotNo":"1","value":"Impressionar%201%20%281%29%2C%20Atletisme%201%20%281%29%2C%20"},{"slotNo":"3","value":"Explorar%201%281%29%2C%20Curar%20%281%29"},{"slotNo":"5","value":"Espasa%20curta%203%20%286%29"}],"taleOfYears":[],"comments":[]}
« Darrera modificació: Desembre 10, 2013, 09:59:28 am per Elmoth »

En línia

Desembre 10, 2013, 11:09:52 am
No se com tocar-ho al programa online  :o
Canvio els atributs tal com tu dius. Les habilitats, impressionar fora, explorar fora, em concentraré en 2 a curar i atletisme.
Sobre l'equip, no ha agafat res, no se què puc agafar. Però amb això del powergamer em perdo, Elmoth, tu que sembla que ho dominis :P agafa'm l'armadura i/o l'escut que correspongui.

En línia

Desembre 10, 2013, 11:23:08 am
Jo també anava bastant perdut, però he anat a preguntar als forums guiris i tothom m'ha dit que:

1. Les habilitats que realment funcionen són les de nivell 3 (66% d'opcions de tenir èxit en una tirada) o superior. A nivell 2 vas justet (40% d'opcions d'èxit), però encara. Les habilitats a nivell 1 (10% d'èxit), serveixen per dir que les tens, bàsicament.

2. Un escut va molt bé per evitar que et clavin cleques en combat. Incrementa la teva Parada. els hobbits no són masssa bons resistint cops (tenen un aguant bastant minso) i per tant evitar els cops tendeix a ser una bona idea. Amb un escut normal incrementes la rteva defensa de 4 a 6, que ja comença a ser millor opció. :) No seria recomanable fer servir l'actitud més agressiva de combat (avantguarda), però tant actitud oberta com defensiva et donen bones opcions d'evitar els cops.

3. L'armadura, que jo pensava que era bastant inútil, ve a ser VITAL per a que no et matin el personatge. 2D o 3D és el que recomanen.

4. Has de procurar tenir uns 10 punts d'Aguant per sobre del limit de fatiga per no anar cansat. Anar cansat és un veritable incordi en el joc (els 1, 2 i 3 no compten quan tires els daus).

Et faig els canvis que dius. Els costos de les habilitats són incrementals (1 punt 1 XP, 2 punts 3 XP, 3 punts 6 XP). Et concentro els punts d'impressionar i explorar a Atletisme, doncs. Tot i així, si trasteges sobre la fitxa, veuràs que es 100% editable. Pots esborrar i escriure el que et doni la gana. Els canvis es poden fer manualment, que és com ho he fet jo ;)

NOVA VERSIÓ DE LA MIMOSA
Codi: [Escull]
{"version":"2","edition":"0","name":"Mimosa%20Pocpeu","culture":"hobbit","standard":"prosperous","culturalBlessing":"hobbitSense","calling":"treasureHunter","shadowWeakness":"dragonSickness","specialties":["herbLore","tunnelling","burglary"],"features":["nimble","reckless"],"favoured":["awe","stealth","awareness","search"],"persuade":2,"athletics":2,"travel":1,"stealth":3,"awareness":2,"insight":1,"search":2,"healing":1,"song":2,"courtesy":3,"riddle":2,"body":4,"heart":6,"wits":4,"favouredbody":7,"favouredheart":7,"favouredwits":6,"endurance":"22","startingEndurance":"22","fatigue":"13","fatigueTravel":"","fatigueTotal":"13","hope":"18","startingHope":"18","shadow":"","permanentShadow":"","totalShadow":"0","armour":"2d","headgear":"","parry":"4","shield":"+2","damage":"4","ranged":"4","wisdom":"1","valour":"2","experience":"","total":"","fellowshipPoints":"","advancementPoints":"","treasurePoints":"","standing":"","carried":true,"weary":false,"miserable":false,"wounded":false,"woundTreated":false,"virtues":[],"rewards":["kingsBlade"],"weaponSkills":[{"id":"shortSword","favoured":true,"rank":3},{"id":"dagger","favoured":false,"rank":1},{"id":"bow","favoured":false,"rank":1}],"weaponGear":[{"id":"shortSword","stats":{"damage":"5","edge":"10","injury":"14","enc":"1"},"carried":true},{"id":"bow","stats":{"damage":"5","edge":"10","injury":"14","enc":"1"},"carried":true},{"id":"dagger","stats":{"damage":"3","edge":"G","injury":"12","enc":"0"},"carried":true}],"gear":[{"id":"leatherCorslet","enc":"8","carried":true,"specificSlot":0},{"id":"shield","enc":"3","carried":true,"specificSlot":2}],"backgroundText":"","guideText":"","scoutText":"","huntsmanText":"","lookoutText":"","fellowshipFocusText":"","fellowshipNotesText":"","sanctuariesText":"","patronText":"","coins":{"gold":"","silver":"","copper":""},"inventory":[{"slotNo":"1","value":"Atletisme%202%20%283%29%2C%20Curar%201%20%281%29"},{"slotNo":"3","value":"Espasa%20curta%203%20%286%29"}],"taleOfYears":[],"comments":[]}
« Darrera modificació: Desembre 10, 2013, 12:44:10 pm per Elmoth »

En línia

Desembre 10, 2013, 07:09:01 pm
Molt bé doncs, gràcies Nyarla!  ;)

En línia