El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

A reveure!
Llegit 213 cops
Març 24, 2018, 06:34:04 pm

M'han enviat a la talpera un prospecte d'una agencia de viatges. És una oferta irresistible. Un viatge a un país exòtic i acollidor, amic dels talps i dels jocs de rol.

Lamentablement, això vol dir que Talpimon es tancarà. Encara que no crec que això suposi cap molèstia, doncs les teranyines ocupen la majoria de sales i racons d'aquesta casa.

Així que em despedeixo de tots, i gràcies per les bones estones.

Rol!

En línia

Març 26, 2018, 09:21:00 am

En línia

Març 27, 2018, 01:05:34 pm
company, son els signes del temps. avui en dia el mon dels fòrums malauradament està de capa caiguda. potser anys enrere aquest format hagues tingut més èxit, però el tsunami de les xarxes socials ha passat factura.

com a usuari només em queda dir que agraeixo l'esforç que has fet per mantenir aquest lloc obert, que la experiència ha estat molt enriquidora.

bon viatge i a reveure.

En línia

Abril 03, 2018, 06:23:53 pm
Una llàstima enorme que es tanqui. Costa moltissim trobar coses de rol en català online, i aquesta pàgina i Maqui per mi eren referents, tot i que darrerament posessim poques coses.

Espero que el canvi sigui a millor i molt agrait per tot l'esforç fet durant aquest temps.

Dit això, algu controla algun altre forum de rol català? Només tinc aquest als preferits del navegador i ara em quedo una mica orfe, com tants altres suposo.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 04, 2018, 12:58:14 pm
Jo no se d'enlloc.
Sense permís del Gran Talp, què us sembla seguir amb la flama a google +?

https://plus.google.com/communities/104007633685912553058?hl=ca

En línia

Abril 05, 2018, 08:32:25 am
Gràcies Gran Talp!

Ha sigut una talpera molt agradable aquesta, però aquest tipus de cataus ja no es porta...

Jo em passo al G+ que proposa en Nyarla.

Allà ens hi veurem!

Abril 05, 2018, 10:05:02 pm
Encara que hagi passat poc temps en aquesta talpera em sap greu que tanqui. Ha estat un plaer poder compartir-la amb tots vosaltres.

Passaré per Google+ també, a veure si el rol en català segueix viu en algun racò de la xarxa

Espero que els daus segueixin rodant i us siguin propicis!!

En línia