El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Salutacions!
Llegit 6777 cops
Febrer 21, 2016, 07:41:50 pm
Doncs el mode de ressucitar el fòrum potser seria fer una nova partida. Qui s'animaria? Voleu jugar a Etern Estiu per exemple?
També he provat a fer aventures narrades entre diversos personatges sense tirades, amb normes bàsiques, i ha estat molt bé (fòrum Mass Effect After War). Si algú s'anima a aquest estil, compteu amb mi.

Febrer 22, 2016, 11:57:02 am

Jo també... i és una llàstima que el número de missatges baixi.  :( Suposo que és un peix que es mossega la cua: com menys missatges hi hagi menys visites hi ha i com menys visites hi ha menys missatges s'escriuen.  ::)

A mi em passa al revés. Precisament m'agrada molt aquest fòrum perquè el número de missatges és assequible. És a dir, puc llegir-los tots sense tornar-me boig. Quan entro a un fòrum i hi ha tants missatges que no es poden seguir, m'atabalo.

Suposo que trobar el punt mig seria l'ideal. 3 o 4 missatges al dia estaria bé, per mi  ;) Així no vas saturat però les converses són més dinàmiques... Jo que sé  ::)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 22, 2016, 11:58:10 am
Doncs el mode de ressucitar el fòrum potser seria fer una nova partida. Qui s'animaria? Voleu jugar a Etern Estiu per exemple?
També he provat a fer aventures narrades entre diversos personatges sense tirades, amb normes bàsiques, i ha estat molt bé (fòrum Mass Effect After War). Si algú s'anima a aquest estil, compteu amb mi.

Jo no sóc de partides per fòrum... però segur que hi haurà gent interessada!  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 27, 2016, 11:34:14 am

Jo no sóc de partides per fòrum... però segur que hi haurà gent interessada!  :)

Doncs jo tampoc sóc de jugar a rol per fòrum. Sempre va o massa ràpid o massa lent pel meu gust.

En línia

Febrer 29, 2016, 01:13:34 pm
Doncs el mode de ressucitar el fòrum potser seria fer una nova partida. Qui s'animaria?

Veig que el tema de la partida no acaba de quallar... Jo diria que podríem aprofitar que als fòrums moltes vegades se'ls diu "fòrums de discussió". És el que els diferencia dels blogs, per exemple, en què un parla i altres escolten (encara que es puguin fer comentaris).

Així doncs, podríem proposar discussions. Aquells que tenen un blog propi fins i tot podrien exposar un tema al seu blog, i després proposar la discussió al fòrum. També seria una manera de donar-lo a conèixer. I els que no tenen blog propi, podrien fer l'exposició directament al fòrum.

Potser es podria proposar un tema per setmana o per mes. Si anem rotant, no és tant. A qui li toqui hauria de fer una breu exposició per obrir la discussió, i després unes conclusions amb el què ha dit tothom.

I si encara volguéssim anar més enllà, podríem fer-ho en forma de debat: una persona defensa un punt de vista, i una altra el contrari, i després la resta s'han de decantar per un o altre i argumentar-ho. Però això és més difícil...

Us sembla bona idea? Algú s'hi apuntaria?

Març 01, 2016, 08:31:08 am
El tema partida és complicart. Jo he participat a les dues que s'han fet aqui i al final per falta de temps o motivació acaben caient. En ambdós casos pel master en aquest forum (jo n'era un en un dels casos, i la vida real i veure que el sistema no acabava de rutllar com jo l'estava fent servir va fer caure la historia) però en altres forums ha estat per tema jugadors. Una partida d'una sessió curta s'allarga durant mesos. Té l'aventatge de que s'interpreta més al meu entendre, però es fa més difícil mantenir un ritme emocionant.

El tema discussions sempre és més facil en aquest punt :) Millor debats oberts per evitar el mateix que l'anterior. Ja hi haurà posicionaments diversos, no cal patir per això!

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 01, 2016, 09:50:49 am
Us sembla bona idea? Algú s'hi apuntaria?

Jo m'hi apuntaria.  :)

De fet, ja ho intento amb els nous temes que es van publicant. També intento publicar un nou tema a la setmana. Crec que com que som pocs i no som gaire "rotlleros", la publicació de temes és el que dona més vida al fòrum. En altres fòrums on són molta gent això no és tan així perquè com més gent hi ha, més respostes hi ha als temes i només això ja contribueix a animar el debat. En aquest cas no és imprescindible publicar temes cada dos per tres per donar-li corda a la comunitat.

Potser la gent "més activa" podríem intentar publicar un nou tema a la setmana cadascú i, per suposat, participar en els altres. Què us sembla?

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Març 01, 2016, 11:19:37 am
Potser la gent "més activa" podríem intentar publicar un nou tema a la setmana cadascú i, per suposat, participar en els altres. Què us sembla?

A mi em sembla bé, i ja som dos  :)

JordiRPG, si et sembla bé deixem aquesta setmana per veure quanta gent som. A partir de dilluns decidim quina setmana li toca a cadascú.

Març 01, 2016, 12:32:42 pm
JordiRPG, si et sembla bé deixem aquesta setmana per veure quanta gent som. A partir de dilluns decidim quina setmana li toca a cadascú.

OK!  :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Març 01, 2016, 12:48:06 pm
Jo actualment disposo de menys temps, i pel que fa partides de rol per web, ja estic a umbría... tot  i que actualment menys, només en un parell de partides (en el seu temps fa uns 6-7 anys vaig arribar estar en més de 30 partides simultànimanet).

Pel que fa obrir temes, jo responc quan crec que puc aportar alguna cosa, o quan tinc dubtes o busco sinèrgies, cosa que actualment no gaire el cas :/.

En línia

Març 01, 2016, 02:45:00 pm
Jo ara torno a tenir una miqueta de temps. Per jugar potser no... però sí que puc tornar a passar per aquí més o menys sovint.  :)

Pels que no juguem gaire... ("gairebé gens" seria el més exacte, potser  ::)) una cosa interessant de llegir són les partides dels altres. Com a mínim per a mi... és una manera de mitigar el "mono"  ;)

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Març 01, 2016, 09:20:18 pm

A mi em sembla bé, i ja som dos  :)

Un més!  :)

La meva disponibilitat depén més de factors externs, que no pas per falta de ganes. Posar  dates d'entrega em pot estressar, però ara que sabem el que volem, ja posaré tot el meu enginy al servei de la discussió. Tot sigui pel rol!

De fet, el tema Com sobreviurien els mitgerols en una ambientació medieval-fantàstica? ja ha entrat en la categoria de discussió.  ;)

Pels que no juguem gaire... ("gairebé gens" seria el més exacte, potser  ::)) una cosa interessant de llegir són les partides dels altres. Com a mínim per a mi... és una manera de mitigar el "mono"  ;)

A mi també m'agrada llegir les "batalletes" dels altres, si estan ben explicades...   ::)

Doncs ja tenim dues tasques per endavant: crear i fomentar discussions interessants; i redactar resums de partides pels addictes del rol amb "mono".  :)

En línia

Març 02, 2016, 08:53:13 am
De fet, el tema Com sobreviurien els mitgerols en una ambientació medieval-fantàstica? ja ha entrat en la categoria de discussió.  ;)

hihihihi És veritat  ;)

Per la setmana que ve, juntament amb els Ànecs de Glorantha, podem parlar de si les nanes tenen barba o no  :P

Jo no podré explicar partides, perquè si en jugo 4 a l'any ja és un èxit  :(, però intentaré proposar temes nous  :).

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Març 02, 2016, 02:02:03 pm
Jo avui estreno el Dungeon World, a veure si m'animo a explicar què ha passat a la taula...

Març 03, 2016, 08:48:56 am
Jo avui estreno el Dungeon World, a veure si m'animo a explicar què ha passat a la taula...

Ànims!!! A veure, a veure.... :) :) :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA