El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Salutacions!
Llegit 6628 cops
Novembre 27, 2013, 04:33:17 pm
Em dic Jenny i sóc rolera, tot i que més de jugar que de dirigir.  :P He vingut a parar aquí per recomanació d'en Porovma. Encantada de poder compartir aquesta afició amb més gent en un fòrum en català.  :)

Novembre 27, 2013, 05:08:30 pm
Benvinguda :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Novembre 27, 2013, 08:26:20 pm
Benvinguda!

Això és casa teva :)

Amb el teu permís, afegeixo el blog Ona Gal·làctica a la llista d'enllaços: sembla molt interessant.
« Darrera modificació: Novembre 27, 2013, 08:35:01 pm per Gran Talp »

En línia

Novembre 28, 2013, 01:36:49 pm
Gràcies, Elmoth!

Gràcies, Gran Talp! L'Ona G. és la meva primera novel·la/fanfic de ciència ficció. Espero que us agradi. :)

Novembre 28, 2013, 03:17:43 pm
hola Jenny

Encantat de trobar-te. Te bona pinta la ona gal·làctica. Quan vagi una mica més tranquil, la miraré amb "carinyu"

En línia

Novembre 28, 2013, 08:52:35 pm
Gràcies, Gothalo!  :)

Novembre 29, 2013, 05:17:37 pm
 Caram si que estàs activa, benvinguda a la comunidat :D

En línia

Novembre 29, 2013, 09:31:46 pm
Gràcies, Gaelos.  ;D

Desembre 03, 2013, 11:23:30 pm
Benvinguda Jenny. Segueixo les aventures de l'Ona però reconec que encara vaig molt endarrerit amb els posts. Fins i tot a L'Argonauta hem tret algunes idees que ens han agradat del teu blog i que ens agradaria "traduir" a una fitxa de joc fent servir les normes de Traveller:The New Era. El bot-càmera, per exemple. Bé, ja t'ho comentaré quan arribi el moment a veure que et sembla.

Desembre 04, 2013, 10:09:15 pm
Oh, quina emoció! Gràcies, Oddball! Per mi serà tot un honor que empreu idees de l'Ona Gal·làctica, i més si en feu difusió.  :D Ja m'avisareu per parlar-ne.  :)

Febrer 15, 2016, 01:17:24 pm
Hola!! Passo per aquí de nou per saber si està viu això i si encara feu partides al fòrum. Fa molt que no jugo a rol i estic amb el síndrome d'abstinència. :P

Febrer 15, 2016, 03:18:18 pm
Hola!

Doncs en aquest moment no es juga cap partida, i de fet en les últimes setmanes el tràfic de missatges ha baixat, però encara anem passant tot sovint atents a les novetats.

En línia

Febrer 15, 2016, 03:59:05 pm
Una llàstima. És l'únic fòrum de rol en català que conec.

Febrer 17, 2016, 11:35:19 am
Una llàstima. És l'únic fòrum de rol en català que conec.

Jo també... i és una llàstima que el número de missatges baixi.  :( Suposo que és un peix que es mossega la cua: com menys missatges hi hagi menys visites hi ha i com menys visites hi ha menys missatges s'escriuen.  ::)

Potser és que com que és un lloc sobre rol generalista costa trobar molts interessos comuns. M'explico, si parléssim només de Dungeons and Dragons podríem discutir sobre quina classe és millor i perquè, sobre quines evolucions de personatge són millors, que fer amb tal i qual objecte màgic, etc.

En canvi, aquests són temes massa específics per un forum com aquest. Quan muntava jornades d'Enginyeria teníem el mateix problema: si era una jornada sobre energia solar s'omplia, si era una jornada sobre el paper de l'enginyeria en l'estalvi energètic, no... El que passa és que a mi m'agraden els forums generalistes  ;)

Bé, com que de res serveix queixar-se, postejo un topic nou  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 18, 2016, 02:36:51 pm

Jo també... i és una llàstima que el número de missatges baixi.  :( Suposo que és un peix que es mossega la cua: com menys missatges hi hagi menys visites hi ha i com menys visites hi ha menys missatges s'escriuen.  ::)

A mi em passa al revés. Precisament m'agrada molt aquest fòrum perquè el número de missatges és assequible. És a dir, puc llegir-los tots sense tornar-me boig. Quan entro a un fòrum i hi ha tants missatges que no es poden seguir, m'atabalo.

A més, la majoria de missatges d'aquest fòrum tenen alguna "substància" i val la pena llegir-los. Poc i bo és millor que molt i sense interès, al meu entendre  ;)