El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Preliminars
Llegit 6840 cops
Desembre 02, 2013, 06:15:00 pm
Gràcies! :) Ja m'apuntaré a la propera.

Desembre 04, 2013, 12:04:27 pm
En nyarla59 s'ha apuntat? Va dir que li interessava, però des d'aleshores no ha dit res.

Forlend (Elmoth). Boscà caçador optimista amb un gos (Norlim). Coneixements de les besties, de l’ombra i d’herbes. Sap curar prou bé. Explorar, Viatjar, Sigil, (Caçera). Combat cos a cos.

Ingund (Esmaperdut). Beòrnida gros caçador d'orcs armat amb destral i escut. Bon rastrejador.

Edrahil (Nanook). Elf Erudit amb coneixements antics i del bosc llobregós. Depressiu. Alerta, Saber. Arquer.

Mimosa Pocpeu(Nyarla59). Hobbit recent arribada a la zona. Sociable però amb mala idea en combat proper.

Thordis filla de Thorburn (Gothalo). Bardiana errant; pot manejar una barca i sap negociar. Habilitats socials, viatjar. Arquera.

XXXXX (Mobuttu) Nan.

« Darrera modificació: Gener 07, 2014, 08:43:38 pm per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Desembre 06, 2013, 11:51:44 am
Jo em faré una dona, que a tot grup va bé. El que dubto és si fer-me una beornida o una mitgerola.

En línia

Desembre 06, 2013, 12:19:29 pm
Mola. Thordis (el personatge d'en gothalo) també és una dona, de Vale. :)

En línia

Desembre 09, 2013, 04:13:39 pm
Com ho tenim això companys?  :)

En línia

* Desembre 09, 2013, 06:41:01 pm
Entre avui i demà acabo de penjar el que em falta del transfons. La fitxa ja està acabada, si hi falta res digues-m'ho. Quan comencem?  ;D

En línia

Desembre 09, 2013, 06:59:51 pm
Jo ho tinc tot apunt. En quan tots acabeu els vostres personatges, podrem començar.  ;D

En línia

Desembre 12, 2013, 06:26:48 pm
Falta en Mobuttu per fer personatge. En quan els tinguem tots ens hi posem.

En línia

Desembre 12, 2013, 10:14:16 pm
2 preguntes:

1. Que passa si una (o diverses) de les 4 posicions del viatge (guia, explorador, caçador o guaita) no està coberta? Un exemple d'això seria el viatge dels hobbits amb l'Aragorn cap a Rivendell des de Bree. Dubto que els hobbits fossin molt hàbils en 3 de les 4 tasques i l'Aragorn no podia fer-les totes...

2. Pots dir-nos com es guanya experiència i com es gasta?

En línia

Desembre 13, 2013, 08:09:30 am
Falta en Mobuttu per fer personatge. En quan els tinguem tots ens hi posem.
En Mobuttu és fora de viatge i no tornarà fins Nadal.

En línia

Desembre 13, 2013, 09:09:27 am
Bé, aleshores podem o començar al gener de 2014 o començar ara i en Mobuttu ja s'unirà al grup més endavant?

En línia

Desembre 13, 2013, 03:08:46 pm
Puc apuntar-m'hi, oi? Miraré de tenir a punt una fitxa aquesta nit.

En línia

Desembre 13, 2013, 03:29:13 pm
Bé, aleshores podem o començar al gener de 2014 o començar ara i en Mobuttu ja s'unirà al grup més endavant?

per mi com vagi millor. les dos opcions em van bé

En línia

Desembre 13, 2013, 04:16:25 pm
Com digueu vosaltres. Com ja he dit, jo estic apunt. Ho que és cert però, és que la partida que us vull dirigir és una aventura que en acabat es pot continuar en un encadenat d'aventures que juntes conformen una campanya. La meva idea era començar pel principi (ja que més o menys la campanya està pensada perquè cada cop les aventures siguin un pèl més complicades), i si veiem que ens agrada el grup de joc i ens ho passem bé, doncs seguir amb la campanya.

Cert és que si en mobuttu ara per ara no pot, i tots els demés esteu apunt i esperant, també el que podem fer és començar amb la primera aventura i que ell s'incorpori o bé en la següent o bé enmig de la ja encetada.

Jo no tinc cap problema tant en començar ara com en esperar. Decidiu-ho vosaltres.

En línia

Desembre 13, 2013, 09:25:18 pm
Ningú es mulla?  ;D Jo proposo ho de començar-la quan més aviat possible, perquè la espera s'està allargant, entre que ens posem d'acord i la creació de personatges... No creieu?

En línia