El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Preliminars
Llegit 6836 cops
Novembre 26, 2013, 11:07:08 am
Bé doncs, si en Menacrates no s'ha llegit les aventures del suplement "Relatos de las Tierras Ásperas" (ni ningú més, clar) començarem amb la primera aventura d'aquest suplement i si ens hi trobem còmodes i (molt important) ens ho passem bé, podem continuar-lo.

Deixem-ho però (de moment), en 5 jugadors.

- L'aventura començarà a la Ciutat del Llac, al Llac llarg.
- Els que sabeu o podeu fer-vos el personatge per vosaltres mateixos millor, ja que així agilitzem la cosa. Podeu fer-vos un personatge de qualsevol cultura del manual bàsic.
- Les aventures transcorren arreu de Rhovànion, les Terres Apres; per qui no ho sàpiga són les terres compreses entre les Muntanyes boiroses i el Riu ràpid.
- Els que no teniu la possibilitat de fer-vos un personatge per vosaltres mateixos feu-m'ho saber i les crearem junts pel fòrum. És fàcil i ràpid.
- Hem de decidir com farem el tema de les tirades. Seria molt interessant que en Gran Talp pogués inserir un sistema de tirades de daus al fòrum, es pot afegir com quan tries la casella per tornar en negreta una paraula o frase. Tan sols necessitaríem per fer tirades de D6 i D12. Si no hi hagués aquesta possibilitat hauriem de consensuar un altre sistema.
- També seria interessant obrir un fòrum per a la partida.

Gràcies!

En línia

Novembre 26, 2013, 11:21:54 am
Sobre les tirades, ja som grandets no? :) Si no, sempre existeix Invisible Castle, que té un sistema de registre de tirades online.

En quina època juguem? L'Smaug encara és viu o ja se l'han passat per la pedra? El Nigromant com ho porta? L'ambient de la zona pot canviar bastant entre èpoques, o sigui que pot ser important :) Em sembla que l'Anell Unic eren els anys entre el Hobbit i ESdA, però per assegurar-ho.
« Darrera modificació: Novembre 26, 2013, 11:49:44 am per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Novembre 26, 2013, 11:43:21 am
Respecte a ho de les tirades, totalment d'acord, ja som grandets. I si tothom i està d'acord, no tinc cap problema en fer-ho així.

L'època exacte és la primavera del 2946. Hi transcric aquí el registre d'any per tots aquells que es vulguin fer una idea de la situació:

Fa cinc anys, al 2941 de la Tercera Edat, segons el calendari dels elfs i dels homes de l'oest, una batalla ferotge va sacsejar les arrels d'Erebor, la muntanya Solitària. Orcs, llops salvatges, homes, nans i elfs es varen enfrontar sota un cel enfosquit per rat-penats gegants, moguts per l'odi acumulat durant tant de temps. Moltes gestes notables varen tenir lloc durant aquell dia, alguns herois varen vèncer, d'altres van caure, però al final varen aconseguir una victòria aclaparadora per als Pobles Lliures del Nord.
Una nova aliança va néixer en acabar la batalla, ara recordada com la Batalla dels cinc exèrcits. De fet, si no hagués estat per l'amenaça de les hosts invasores d'en Bolg, que va reunir als Pobles Lliures sota un mateix estendard, les seves relacions, crispades per llargs anys de mesquins malentesos, estaven a punt d'esclatar en guerra oberta. Els esperits dels elfs, els homes, i els nans s'havien amargat quasi fins a la desesperació degut a la creixent obscuritat del bosc Llobregós, i a la omnipresent amenaça del gran drac d'Erebor. Cada comunitat havia començat a sospitar dels seus veïns i havia limitat les seves relacions a intercanvis comercials mínims. Quan el fragor de la batalla va concloure, els Pobles Lliures supervivents es varen mirar de nou els uns als altres amb el cor obert.
« Darrera modificació: Novembre 26, 2013, 12:04:32 pm per Porovma »

En línia

Novembre 26, 2013, 11:50:14 am
(Passo el missatge a un nou tema)
« Darrera modificació: Novembre 26, 2013, 09:24:42 pm per Elmoth »

En línia

Novembre 26, 2013, 08:28:37 pm
Nois,
Em sap greu però al final no m'apunto.
Vaig molt liat i no voldria entorpir el ritme, de moment seguiré el desenvolupament de la partida i potser a la propera jugo.
Disculpeu les molèsties!

Novembre 26, 2013, 10:35:09 pm
Bé doncs, si en Menacrates no s'ha llegit les aventures del suplement "Relatos de las Tierras Ásperas" (ni ningú més, clar) començarem amb la primera aventura d'aquest suplement i si ens hi trobem còmodes i (molt important) ens ho passem bé, podem continuar-lo.

Deixem-ho però (de moment), en 5 jugadors.

- L'aventura començarà a la Ciutat del Llac, al Llac llarg.
- Els que sabeu o podeu fer-vos el personatge per vosaltres mateixos millor, ja que així agilitzem la cosa. Podeu fer-vos un personatge de qualsevol cultura del manual bàsic.
- Les aventures transcorren arreu de Rhovànion, les Terres Apres; per qui no ho sàpiga són les terres compreses entre les Muntanyes boiroses i el Riu ràpid.
- Els que no teniu la possibilitat de fer-vos un personatge per vosaltres mateixos feu-m'ho saber i les crearem junts pel fòrum. És fàcil i ràpid.
- Hem de decidir com farem el tema de les tirades. Seria molt interessant que en Gran Talp pogués inserir un sistema de tirades de daus al fòrum, es pot afegir com quan tries la casella per tornar en negreta una paraula o frase. Tan sols necessitaríem per fer tirades de D6 i D12. Si no hi hagués aquesta possibilitat hauriem de consensuar un altre sistema.
- També seria interessant obrir un fòrum per a la partida.

Gràcies!

jo no controlo gaire, per no dir gens el sistema. com puc fer per crear el personatge?

En línia

Novembre 26, 2013, 11:35:02 pm
Cap problema gothalo. Jo t'explicaré tot el que necessitis saber, i si tens cap dubte, tan sols has de preguntar. Demà en parlem i fem el teu personatge. D'acord?  ;)

En línia

Novembre 27, 2013, 09:37:26 am
perfecte. Moltes gràcies

En línia

Novembre 28, 2013, 03:04:55 pm
M'apunto! Espereu que em faci la fitxa.  :D

Novembre 28, 2013, 03:10:18 pm
Bé doncs, com en Menecrates ha deixat un lloc disponible. Entra-hi tu Jenny, si vols.  ;)

En línia

Novembre 28, 2013, 09:47:58 pm

Desembre 02, 2013, 03:34:20 pm
Jo m'estic mirant un nan...però encara no ho se segur.

Desembre 02, 2013, 04:13:35 pm
D'acord mobuttu. Si tens cap dubte, ja saps que tan sols has de preguntar-ho.

Perquè sabeu com va la cosa: Ara mateix estic traduint el mapa de l'aventurer per utilitzar-ho durant la partida i així fem servir el cànon oficial en català.

També estic acabant el resum del sistema perquè podeu consultar-lo sempre que volgueu. Tot i així qui no se'l vulgui llegir que sàpiga que durant la partida aniré recordant i explicant tot el que faci falta per tal de que tot vagi rodat i que a ningú se li escapi res.

La aventura en sí, ja la tinc preparada.

Ens anem llegint!

En línia

Desembre 02, 2013, 04:32:14 pm
Al final jugaré la partida en viu així que em desapunto de la del fòrum. :)

Desembre 02, 2013, 04:45:33 pm
Llàstima jenny. Que vagi bé la partida en viu!

En línia