El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Curs universitari de Fantasia i Ciència Ficció.
Llegit 2615 cops
Novembre 25, 2013, 09:28:41 pm
Si voleu rebre classes universitàries de Fantasia i Ciència Ficció us podeu apuntar aquí. Són gratuïtes i es fan Online des de la Universitat de Michigan. Ara bé, són en anglès.

Jo m'hi he apuntat, a veure si el meu anglès és suficient i resisteix... ???

Per què no em negareu que tenir aquest curs al currículum seria una canya, encara que no t'ajudés a trobar gaires feines.. 8)

En línia

Novembre 28, 2013, 09:43:00 pm
A Barcelona també fan cursos així, però són de pagament i presencials.
http://cursos.campusdescriptura.com/CA/curs/Ciencia-ficcio-i-fantasia-ii
Ho fan a l'escola d'escriptura de l'ateneu barcelonès. Si fos de franc, hi aniria!

Gener 28, 2014, 03:44:43 pm
Sembla mentida, quina diferència! Un es gratuït i et donen tota la informació d'entrada. L'altre és de pagament i no saps ni qui serà el professor...

Maig 10, 2014, 12:40:05 pm
Al final què tal aquests cursos? Han estat prou bé?

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 10, 2014, 06:44:26 pm
El curs ja està a les acaballes, però només vaig seguir les primeres classes així que no aprobaré pas.  :-[

Estava impartit per un expert en la matèria (Eric Rabkin), i hi havia una llista de lectures molt interessants que s'anaven comentant i debatent durant el curs.

Grimm — Children's and Household Tales
Carroll — Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass
Stoker — Dracula
Shelley — Frankenstein
Hawthorne & Poe — Stories and Poems
Wells — The Island of Dr. Moreau, The Invisible Man, "The Country of the Blind," "The Star"
Burroughs & Gilman — A Princess of Mars & Herland
Bradbury — The Martian Chronicles
LeGuin — The Left Hand of Darkness
Doctorow — Little Brother

A part de llegir-me el Dracula de Bram Stoker en versió original (un llibre molt recomanable) poca cosa més vaig fer. En fi, qüestió de prioritats i manca de temps lliure....

En línia

Maig 12, 2014, 04:21:16 pm
Escriure es una cosa que sempre m'ha atret. Per desgràcia el temps se'm menja. Espero que a partir de juliol les coses canviïn... i pugi jugar més, entre altres coses, com provar d'escriure alguna cosa.

El que veig que em falta és més vocabulari medieval-fantàstic en català. És per això que fa poc em vaig estar llegint "L'arnès del cavaller  medieval" del Martí de Riquer. Molt interessant i que m,ha permès aprendre molt vocabulari nou. Si coneixeu algun altre llibre d'aquestos estil, si us plau, feu-m'ho saber.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA