El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Per un Grapat de Daus v1.26 (pàgina 3)
Llegit 11139 cops
Juny 08, 2016, 10:02:49 am

Tal i com narro, em sembla que un sistema com el PUGD... és el que m’agrada a nivell teòric, però no a nivell pràctic. A nivell pràctic, un reglament molt més Arcade/Clàssic amb punts de vida, torns de combat etc em sembla que em lliga molt més.

A mi em passa exàctament el mateix  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 08, 2016, 04:12:40 pm
Esperant veure com evoluciona tot plegat :). Personalment em va semblar un sistema interessant, com la mateixa aventura :D.

Penso el mateix. L'ambientació que vas crear era molt nostre, molt d'aquí, alhora tant post-apocalíptica com Mad-Max. A veure si fas una continuació... potser en una partida cara a cara?  ;)

Tal i com narro, em sembla que un sistema com el PUGD... és el que m’agrada a nivell teòric, però no a nivell pràctic. A nivell pràctic, un reglament molt més Arcade/Clàssic amb punts de vida, torns de combat etc em sembla que em lliga molt més.

A mi em passa exàctament el mateix  :)

Un reglament molt interessant que he llegit ultimament, i que potser t'aniria bé per a un escenari post-apocalíptic, és el del MUTANT: Year Zero.

Sino, a veure... Busques "un reglament molt més Arcade/Clàssic amb punts de vida, torns de combat etc"

Ja ho tinc! El teu joc és el Rolemaster!   8)

En línia

Juny 08, 2016, 05:04:13 pm
Trollkin, no em siguis troll xD (valgui la contradicció).

Em miro el de Mutant aquest, tot i que potser haig de clarificar que em sembla que busco alguna cosa d'estil antic (PV, torns de combat,...) pero SENZILL DE NASSOS. L'altre sistema que he treballat més en profuditat (ELC) encaixa més en aquesta línia. Em mouré cap a aquesta direcció em penso.

L'ambientació a mi també m'agrada. Áhir la vaig rellegir i em va agradar l'anada de pinça que havíem acabat per crear i crec que es pot aprofitar (tot i que potser haurem de retardar la independència i el terrabastall global al 2020 :P) pero prefereixo rescatar-lo amb un altre sistema.

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 09, 2016, 09:46:20 am
Com a inspiració per la ambientació us recomano el llibre: "Los del sud us matarem a tots" del Valero Sanmartí. És una anada de pinça total però en algunes pàgines em va recordar a la vostra partida  :P

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA