El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Reis 2018
Llegit 463 cops
Gener 06, 2018, 09:22:08 am
Feliç dia de reis! Espero que gaudiu de molts i bons anys d'amor.

Detall fantabulós  ;D

Gener 07, 2018, 08:06:12 pm
Feliç dia de reis, i feliç any a tothom!

Jo he iniciat l'any amb 6 partides de rol online, 5 a comunidad umbria (shadowrun, senyor dels anells, ars magica i marca del este), i una per wharsapp de l'univers de 40k, però per desgracia amb poc rol en taula, que és el que més m'agrada. La falta de temps i de compromis per tenir trobades regulars fa que les partides en real se m'escapin tot i alguna incursió breu.

Aquest 2018 em sembla que seguiré sense tocar massa rol en real, tot i que començaré a endrapar el Magissa, ja que l'hauré de fer servir d'aquí uns 5 anys, i sempre és una bona excusa per llegir rol :P. També he "venut" el Bàrbars de Lemuria de Maqui a un amic, que l'ha regalat junt amb l'esmentat Magissa als seus nebots. De moment aquest any cap regal rolaire, ja que la futura nena ha acaparat tots els recursos regaladors de la familia.
« Darrera modificació: Febrer 27, 2018, 09:48:50 am per Elmoth »

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 08, 2018, 09:39:22 am
Bon dia i bon any!
A mi el Nadal m'ha dut l'Infierno en la Tierra de Savage Worlds, i m'ha encantat.
De fet ara estic jugant la campanya de 50 Brazas amb el meu grup habitual i estic xalant molt....
Ànims!

Gener 14, 2018, 08:43:02 pm
Feliç dia de reis! Espero que gaudiu de molts i bons anys d'amor.

Detall fantabulós  ;D

Gràcies pel regal Meriba!

A mi els reis m'han portat el Cold and Dark, per jugar a partides d'Alien, Aliens i derivats.  8)

En línia

* Febrer 13, 2018, 10:09:00 am
Espero que aquest any sigui un bon any. M'agrada molt Espero trobar la felicitat aquest any.

En línia