El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Busco RuneQuest bàsic
Llegit 1696 cops
Octubre 27, 2013, 07:30:57 pm
Busco la primera edició del RuneQuest bàsic publicat per Joc Internacional.

El que tè aquesta portada:

Abans de comprarlo, m'agradaria aconseguir-lo per intercanvi, si és posible. Si no, podem negociar un preu.

Tinc per oferir móduls de el Señor de los Anillos de Joc Internacional. Si estàs interessat, envia'm un missatge privat i negociem els detalls.

En línia

Novembre 05, 2013, 06:44:10 pm
Segons quins siguin potser estaria interessat en aquests mòduls de Senyor dels Anells, h ha alguna altra cosa que vulguis intercanviar?

Gurps, Rifts, Ars Magica, Fading Suns, Serenity...

Novembre 05, 2013, 08:02:21 pm
Està ben conservat el manual? En cas afirmatiu et puc oferir la segona edició del manual bàsic de RuneQuest (així no et quedes sense RuneQuest). El que tè aquesta portada:

Juntament amb un dels següents llibres (a triar):

• El Fantasma de la Marca del Norte (Senyor dels Anells/Joc Internacional)
  • Erech y los Senderos de los Muertos (Senyor dels Anells/Joc Internacional)
  • Forajidos del Bosque Negro (Senyor dels Anells/Joc Internacional) Aquest tè un defecte en la impresió en color de les cobertes i sobrecobertes
  • Bree y las Quebradas de los Túmulos (Senyor dels Anells/Joc Internacional)
  • GURPS Space Adventures (Steve Jackson Games)

Que m'en dius? Una oferta irresistible, com hi ha món!

En línia

Novembre 05, 2013, 10:23:43 pm
Ei, hi ha una confusió: no tinc el manual de RQ que cerques.

El que tinc és interès per dos dels mòduls de Sr. Dels Anells (el de Bree i el dels Forajidos del Bosque Negro).

A part del RQ vols quelcom? Tinc llibres de GURPS (4a i 3a), Ars Magica, Serenity, Fading Suns, Transhuman Space, Rifts, Alatriste...

Novembre 05, 2013, 11:12:49 pm
Oh, vaja.  :(

Els mòduls de El Senyor dels Anells els guardo per fer un canvi que m'interessi de debò. Els jocs que ofereixes no m'acaben de fer el pes...   Ho sento.

En línia