El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Star Wars D6 vs Puerta de Ishtar
Llegit 245 cops
Juliol 03, 2017, 08:14:02 pm
Dos grups que juguen el mateix dia us han convidat a jugar una campanya curta (unes 12 sessions). El primer jugarà a Star Wars D6 i el segon a la Puerta de Ishtar.

Ronda 2, Partit 6 (Star Wars D6 vs Puerta de Ishtar)

Quin trieu?

En línia

Juliol 03, 2017, 08:18:01 pm
La Puerta de Ishtar.

Només n'he sentit a parlar, però val més un meló per obrir que no una psedocifi carregada de tòpics i frikis entesos hipermotivats.

En línia

Juliol 04, 2017, 11:56:18 am
La Puerta de Ishtar: ambientació diferent i una proposta de sistema de joc que beu de fonts clàssiques i indies.

M'agradaria veure què tal rutlla.

Juliol 04, 2017, 04:43:56 pm
La puerta. per curiositat. Star Wars ja és un univers que el juguem amb certa regularitat diversos sistemes.Ens agrada fe el gamba per l'espai de cowboys. Pero precisament per això em sembla que millor canviar si haig de provar alguna cosa nova

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juliol 10, 2017, 09:47:05 am
Doncs em quedo amb la puerta de Ishtar. Star Wars d6 el conec i l'estic jugant amb regularitat i provar un joc amb una campanya curta és una bona manera de conèixer bé què pot donar de si un joc.

En línia

Juliol 17, 2017, 02:40:01 pm
Star Wars D6 0 - Puerta de Ishtar 4

Sembla que la fal·lera StarWarsera va de baixa...

En línia

Juliol 17, 2017, 06:30:18 pm

Tot i que les votacions són inapel·lables, trobo que el pronòstic és prematur. Si ho he entès bé,  la Puerta de Ishtar seria el " a veure què tal rutlla", "m'agradaria provar-ho" o "vaig a canviar" i  per Star Wars tenim "hi juguem amb certa regularitat".

Juliol 17, 2017, 07:22:53 pm

Tot i que les votacions són inapel·lables, trobo que el pronòstic és prematur. Si ho he entès bé,  la Puerta de Ishtar seria el " a veure què tal rutlla", "m'agradaria provar-ho" o "vaig a canviar" i  per Star Wars tenim "hi juguem amb certa regularitat".

És el que tenen les estadístiques, pots retorçar-les per dir el que vulguis.  :P

En línia

Juliol 17, 2017, 11:43:46 pm
Ben cert! ;D

Juliol 18, 2017, 04:05:12 pm
He jugat minim 4 campanyes llargies de SW, incloent una ara mateix.

Mai he jugat a la Puerta, que és el joc pel que he votat.

Per a la resta, mastercard

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog