El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

D&D5a vs Pendragon
Llegit 179 cops
Juny 20, 2017, 08:40:57 am
Teniu un compromís i heu de dirigir una campanya llarga (20 sessions o més) a un grup de gent. Us han dit que volen jugar a D&D5a o bé a Pendragon.

Ronda 2, Partit 5 (D&D5a vs Pendragon)

Quin trieu?

En línia

Juny 20, 2017, 04:11:11 pm
Jo triaria PENDRAGON.

Primer per què és un joc que recordo amb afecte, vaig fer-ne la presentació a les jornades del nostre club a Girona just quan va sortir. Recordo llegir-me'l en menys d'un dia...

Segon per què és un joc amb una ambientació molt enfocada (cavallers artúrics) i val la pena que el grup estigui motivat. Si ells/es m'ho han demanat deu ser que els hi agrada el tema.

Tercer per què és un joc ideal per campanyes. Amb 20 sessions  (uns 5-6 mesos de partida setmanal) penso que es pot desplegar tota la grandesa del joc.

I quart, per què tindria la excusa ideal per comprar-me la edició de Nosolorol que la trobo preciosa però no vull fer la despesa per què romangui a les meves estanteries acumulant pols....

Juny 23, 2017, 09:42:07 am
Pendragon. Mai l'he provat i el sistema no em mata, però em mola la idea de campanya arturica.

D&D5 el voldria provar amb una campanya més curta. No conec bé el sistema de D20, pero si es fa servir nomes el basic es probable que sigui prou senzill. L'a,bientació no em crida igual.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 25, 2017, 12:12:57 pm

L'ambientació del Pendragon promet. Fer una campanya on tots són paladins bons? S'hauria de provar. Sobretot si abans es mira alguna pel·lícula èpica del tema.  :)

Però em sembla que els jugadors i el màster ho haurien de fer molt bé i estar molt implicats per a que funcionés. O si no, s'hauria de fer servir alguna campanya molt ben estructurada i encarrilada.

Ja que la pregunta és que s'ha de dirigir el joc, doncs el meu vot vagi per D&D5. Menys preparacions, i més fàcil de jugar. Si hi ha la oportunitat de jugar-ne 20 sessions, els jugadors podran prosperar i experimentar els nivells alts. És un regal!

En línia

Juny 26, 2017, 02:24:36 pm
Em decanto també per dirigir D&D5. Ho tinc fresc i així podria esplaiar-me a gust amb la història. M'atrua la idea de dirigir una campanya fins a N20, i després alguna a l'estil Epic 6 (màxim nivell 6, amb història i encontres no compensats amb el nivell dels PJ).

Juny 27, 2017, 09:32:28 am
jo em decanto per Pendragon. Encara que amb 20 sessions no tenim temps per fer la gran campanya (el meu somni humit en el mon del rol) es poden fer coses molt xules.

En línia

Juny 28, 2017, 01:49:40 am
Ei!!

Vot per Pendragon! El rotllo artúric sempre m'ha cridat l'atenció.

Juliol 03, 2017, 08:07:25 pm
Pendragon.

És una espineta clavada, quan va sortir la versió de Joc vaig pensar, algun dia estaria bé jugar-hi... I ves per on han passat 25 anys...

En línia

Juliol 03, 2017, 08:08:27 pm
Pendragon 5 - D&D 5ena 2

Els paladins triomfen!

En línia