El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Decadencia i Caída del imperio del Rol (El Mundo dixit) ;)
Llegit 237 cops
Juny 12, 2017, 12:26:18 am
El prestigiós, informat i entenimentat diari "El Mundo" ha publicat aquest estupendu article!

Que sapigueu que sou unes relíquies del passat! Quan llegiu aquest article caureu al forat d'on no hauríeu d'haver sortit mai, com el coyote quan mira a terra després d'haver deixat enrere el penya-segat. Fareu puf, colla de "románticos trasnochados"! Carques! Esteu avisats! I no discutiu, eh? Qui millor que el Mundo per opinar sobre el Auge i Caída de un Imperio??!!

Pel contraatac de les forces del bé:

Juny 15, 2017, 09:46:29 am
Jo fa anys que estic desenganyat i cansat del periodisme en general. La majoria només es dediquen al periodisme declaratiu, com si fos un pati d'escola o el Salvame. Aquest polític ha dit tal cosa i l'altre li ha contestat no se què, no té cap interès més enllà de la xafarderia. En canvi allò important, s'ha aprovat tal llei que fa tal cosa amb tal esmena gairebé no en parlen mai.

D'altra banda tenim el periodisme "d'investigació", la majoria de vegades no passa de rascar la superfície i solen colar-nos moltes imprecisions o falsedats perquè no coneixem el tema. En un cas com aquest, que sabem de què va, és veu la magnitud de la tragèdia. Tenim un periodisme que fa pena.

En línia

Juny 15, 2017, 09:52:35 am
Tot i ser una merda, encara no es gaire "dura" aquesta noticia. Comparat amb coses com la cagada èpica de l'Ara amb el tema dels bilaterals entre espanya i russia (que demostra que ni hio entenen ni ho volen entendre ja que va al reves del que han dit, quan se suposa que han fet 3 articles d"investigació") aquest article em sembla la mar de tranquil. ignorar-lo es la millor opció.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog