El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Eclipse Fase vs Deadlands
Llegit 301 cops
Juny 08, 2017, 09:26:42 am
Dos grups de joc diferents que juguen a la mateixa hora us conviden a jugar una partida llarga (4 o 5 sessions), un la farà de Eclipse Fase i l'altre de Deadlands.

Ronda 2, Partit 4 (Eclipse Fase vs Deadlands)

Quin trieu?

La última ronda ha tingut només 3 votacions, dedueixo que la fórmula s'ha esgotat, veurem aquesta ronda.. i si no hi ha moviment deixarem córrer la copa...

En línia

Juny 08, 2017, 02:22:24 pm
Deadlands.

Tot i que conceptualment Eclipse Phase em sembla un joc amb un rerafons xulo, per a joc aixo dels salts d'avatar i demés em sembla molt farragós. Deadlands mai l'he tastat i m'agradaria fer-ho.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 08, 2017, 02:25:08 pm
Eclipse Phase.

Tot el que és transhumanisme m'encanta!

Juny 08, 2017, 09:01:59 pm
Em sembla que em passa com l'Elmoth. L'ambientació de l'Eclipse Phase és molt xula, però la veig poc jugable.

Anirem pel Dead Lands. Weird western. Tirar trets sota la llum de la lluna plena, endavant!

En línia

Juny 09, 2017, 09:47:42 am
Eclipse Phase i més ara que amb la segona edició hi ha hagut força canvis de normes: alguns més encertats que d'altres segons els meus gustos. Això sí, per canviar de morf ja no cal fer d'escriba del segle X per calcular i passar tots els canvis d'habilitats.

@Menecrates No conec gaires jugadors que els agradi el TH per on visc, ja veig que t'hauré de segrestar un dia d'aquests, encara que sigui com a infomorf. :P
« Darrera modificació: Juny 09, 2017, 09:55:46 am per Meriba »

En línia

Juny 11, 2017, 02:08:51 pm
No he jugat a cap dels dos, però el meu vot va per Eclipse Phase. El Deadlands, de bones a primeres, no em diu res.

De l'Eclipse me n'he llegit l'ambientació i part de les normes (les més generals).  L'ambientació té molts punts que encaixen amb les meves preferències. La ciència-ficció sempre ha estat un dels meus gèneres preferits però molts cops, traslladada a les taules de joc, s'acaba convertint només en un canvi d'escenari amb les mateixes històries. I us ho diu un fan de jocs com Traveller i Star Wars! Aquí no estic parlant del caire que cada Director de Joc doni a les seves partides, si no de l'enfocament de l'ambientació tal com te la donen. Traveller et trasllada a milers d'anys de distància, amb pilots de races alienígenes, desenes de milers de sistemes planetaris, grans imperis i naus mega-xules, grans guerres, comerç, emperadors, poders psíquics... A partir d'aquí pots donar-hi el caire que vulguis, tens camp per córrer. Però "en brut", podries canviar les naus per vaixells, els emperadors per governadors, els sistemes planetaris per illes, els poders psíquics per vudú i fer una estupenda aventura de pirates.

Amb l'Eclipse no va ben bé així. També passa amb el GURPS: Transhuman Space. No són jocs fàcils de llegir ni d'imaginar on situaràs el personatge ni saber com ho explicaràs als jugadors per cridar el seu interès. Però m'agrada el canvi d'enfocament, la seva proximitat en el temps, l'aplicació de ciències que actualment ja s'estan desenvolupant, el seu to fosc, el grapat de preguntes que es planteja sobre l'efecte d'aquesta ciència en les persones, la presència de les xarxes socials, la incorporació de molts elements del cyberpunk.  Per desgràcia això no té per que convertir-lo en un gran joc! Si al final el que volem es divertir-nos i divertir, no?

Doncs això és el que vull esbrinar...Com m'ho manego per fer una partida interessant... O com m'ho passaré quan en Meriba m'en faci una...  ;)

Juny 19, 2017, 09:53:06 am
Dos jocs que m'atrauen i que em faria gràcia fer algunes sessions. De l'ambientació de Deadlands n'he fet algun tastet, en canvi no he tocat mai l'Eclipse Fase. Per tant EF.

En línia

Juny 20, 2017, 08:33:27 am
Eclipse Fase 4 - Deadlands 2

Passa el transhumanisme!

En línia