El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Loren K. Wiseman
Llegit 351 cops
Maig 30, 2017, 09:33:57 pm
En nyarla59 m'ho va comentar fa uns dies, però no he trobat el moment fins avui per escriure un petit recordatori sobre notícia de la mort d'en Loren K. Wiseman.

En Loren K. Wiseman va ser un dels pares fundadors de GDW, a la segona meitat dels anys setanta, i va participar en gairebé tots els jocs de rol que va publicar aquesta editorial. Traveller i totes les seves edicions, Twilight 2000, Dark Conspiracy, Space 1889, ...

No puc negar ser un gran fan de GDW i, per tant, inevitablement, recordo haver trobat en els crèdits dels manuals a aquest dissenyador, juntament amb tots els altres noms mítics de l'època daurada de GDW: Marc Miller, Frank Chadwick, Lester Smith, ... Ell mateix no era un creador nat, si no més aviat un bon organitzador i editor. Era el motor de la prolífica editorial, i quan GDW va tancar portes, va continuar treballant fent el que més sabia, per exemple continuant la línia de Traveller pel sistema GURPS a Steve Jackson Games.

Per acabar, recordar un dels seus treballs mítics, aquesta vegada com a autor:

En línia

Maig 31, 2017, 08:45:41 am
RIP

El seu Traveller GURPS per la 4a edició del joc és una joia.

Juny 01, 2017, 01:31:36 pm
DEP

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 01, 2017, 10:41:35 pm
DEP

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 11, 2017, 02:33:42 pm
Recordo haver llegit sobre la mort d'en Wiseman en el fòrum de Twilight:2000. Si ara ho repasso, tinc un bon grapat de coses seves a la prestatgeria i res que no valgui la pena llegir, tant dels treballs que va fer per la GDW com pels que va fer per l'Steve Jackson Games.

* Novembre 30, 2017, 11:29:20 am
This is so wonderful that I found it.

En línia