El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

7 mar vs Perros en el viñedo
Llegit 262 cops
Maig 23, 2017, 10:52:51 am
Dos grups de joc diferents que juguen a la mateixa hora us conviden a jugar una partida curta (1 o 2 sessions), un la farà de 7 mar i l'altre de Perros en el viñedo.

Ronda 2, Partit 3 (7 mar vs Perros en el viñedo)

Quin trieu?

En línia

Maig 23, 2017, 12:56:09 pm
Jo trio Perros en el Viñedo.

Més que res per provar el sistema a la taula. Dues sessions és una bona mesura per saber una mica de què va i no cal comprometre's a res.

El 7o Mar´és un joc que en tinc un bon record, però correspon a una altra època de la meva vida rolera: quan em podia llegir un manual de 400 pàgines i empapar-me d'ambientació i regles... ara ja sóc gran i sóc més d'improvitzar, compartir lideratge narratiu amb tota la taula i mirar de passar bones estones...

Seguim!

Maig 25, 2017, 05:50:47 pm
Dogs in the Vineyard. Puc perdre dos tardes si el joc no m'agrada. I si m'agrada... tot això que tinc.  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juny 08, 2017, 09:15:28 am
Voto per Dogs in the Vineyard.

Vaig jugar-hi un cop fa anys. L'experiència va ser entre interessant i frustrant, la majoria jugadors novells (menys jo), master novell amb aquests tipus de jocs, joc nou. Va ser divertit, interessant, però no va acabar de rutllar. Per tant, m'agradaria provar-ho en millors condicions.

En línia

Juny 08, 2017, 09:16:08 am
7 mar 0 - Perros 3

Passa Perros.

En línia