El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Rol per Telegram
Llegit 523 cops
Maig 04, 2017, 10:43:23 am
Bones,

darrerament veig missatges per les xarxes socials de gent que juga a rol per Telegram...

Algú ens pot il.luminar?

Gràcies!

Maig 06, 2017, 05:44:05 pm
Bones,

darrerament veig missatges per les xarxes socials de gent que juga a rol per Telegram...

Algú ens pot il.luminar?

Gràcies!

Jo no et puc ajudar, però si que sé que hi ha gent que juga a rol per Hangout o telèfon mòvil via WhatsApp.

Pots apuntar-te al seu grup de Google+ i provar-ho.

En línia

Maig 08, 2017, 02:08:07 pm
NPI, però potser és interessant... Si hi ha més info, jo hi puc estar interessat. :)

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 25, 2017, 05:40:21 pm
Jo ho vaig provar un cop per hangout... i només amb un jugador i no em va acabar de fer el pes. No sé perquè...

En canvi, un cop vam jugar-hi en una mena de xat cutre que et permetia tirar daus i ens ho vam passar pipa. Ara no recordo el nom del programa, però va ser molt divertit. En aquest cas érem un màster i dos jugadors.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Maig 29, 2017, 08:55:33 pm
Justament ara estava iniciant una partida per Telegram al grup de Google+ Rol en Català per Hangout o telèfon mòbil.

Si algú està interessat que s'hi deixi caure.  :)

En línia

Juny 01, 2017, 10:42:35 pm
Som-hi doncs! La de Chtulhu?
haurem de descarregar el Telegram aquest....

Digue'm inutil del G+, però no sé com respondre al missatge per sumar-me a la partida.... :(
« Darrera modificació: Juny 01, 2017, 10:46:34 pm per Elmoth »

En línia

Juny 03, 2017, 01:59:38 pm
Som-hi doncs! La de Chtulhu?
haurem de descarregar el Telegram aquest....

Digue'm inutil del G+, però no sé com respondre al missatge per sumar-me a la partida.... :(

Potser primer t'has d'afegir al grup?

Si no pots escriure-hi missatges, envia'm un missatge privat aquí al fòrum amb el teu número de telèfon i t'afegiré directament al grup de Telegram.

En línia

Juny 06, 2017, 03:43:19 pm
És la meva inutilitat ofimàtica pel quie fa a les xarxxes socials.
Em sembla que ja he pogut registrar-me. Email enviat. Descarregant telegram....
A veure si això rutlla

En línia