El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Etern Estiu vs Pathfinder (Copa Gygax)
Llegit 650 cops
Abril 26, 2017, 01:34:20 pm
Teniu un compromís i heu de dirigir una partida llarga (4 o 5 sessions) a un grup de gent. Us han dit que volen jugar a Etern Estiu o bé a Pathfinder.

Ronda 2, Partit 1 (Etern Estiu vs Pathfinder)

Quin trieu?

En línia

Abril 26, 2017, 06:12:27 pm
De natural triaria Etern Estiu, però com que vaig fer la inversió en comprar una sèrie de mòduls de Pathfinder (Hacedor de Reyes) i està preparadet i amb fitxes pregenerades, triaria PATHFINDER.

Abril 27, 2017, 12:08:28 pm
Etern Estiu.

Pathfinder no m'agrada i crec que aporta poc. Per contra Etern Estiu en una partida llarga crec que pot aportar coses interessants. 5 sessions és una minisaga si t'ho muntes bé.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 27, 2017, 12:41:12 pm
Etern Estiu

L'objectiu dels vaivers (els personatges jugadors) és superar el seu trauma i ser admesos en una comunitat. Aquest procés no es fa amb un sol dia, però és possible arribar a aconseguir-ho en una partida llarga. Així a part l'objectiu de la partida, els jugadors tenen l'objectiu personal del seu personatge, el que dóna al joc una dimensió addicional, que en partides d'una sessió es perd una mica, però que en partides llargues llueix del tot.

En línia

Abril 27, 2017, 06:21:11 pm
Etern Estiu

Tot i que no l'he provat si que l'he llegit i penso que és un joc que pot brillar en partides d'aquestes característiques (4-5 sessions) més que no pas en un one-shot o en una campanya. A més algun dia m'agradaria provar aquesta ambientació, té molt bona pinta.

Per cert, un grup que proposi aquests dos jocs ha de ser un gran grup! com a mínim a nivell de provar diferents jocs!

En línia

Maig 01, 2017, 10:42:36 pm
Pathfinder

Si haig de dirigir, que sigui a un joc amb el que em senti còmode. Així que vagi el meu vot pel Pathfinder. És un joc descendent del Dungeons & Dragons, i suposo que serà fàcil trobar una partida que enganxi entre la infinitud de mòduls publicats, i malgrat no haver-lo dirigit mai, no crec que suposi cap dificultat. Només caldria una BattleMat quadriculada i un grapat de figures. De fet, 4 o 5 sessions és una durada ideal per a un bon escenari d'aventures. Adaptant els nivells inicials dels personatges jugadors, es podria jugar a qualsevol aventura. Per posar uns exemples, potser es podria acabar amb l'amenaça d'un lich maquiavelic, o anorrear un drac esvalotat, o erradicar una horda d'orcs envalantonats

Pel que fa a l'Etern Estiu, té coses bones i coses dolentes. L'ambientació és molt bona; un post-apocalipsi diferent i altament ecologic, val a dir. Res de mutants radioactius per variar. Però interpretar a personatges amb problemes mentals no m'atrau. Millor portar un nan de ferma ideologia xovinista o un elf altiu, prepotent i arrogant.

En línia

Maig 02, 2017, 08:58:04 am
Pathfinder

Es un sistema que he dirigit molt darrerament i em amb el que hem sento força a gust. Al tenir-lo controlat em veig amb capacitat de centrar el joc en els aspectes que més agradin als jugadors. El meu vot va per ell

En línia

Maig 08, 2017, 01:08:10 pm
3 a 3...

Esperem una setmana, a veure si algú desempata.

En línia

Maig 12, 2017, 11:23:02 am
Bé, com que la premisa és dirigir una partida llarga, m'ho prendria com una oportunitat única de fer quelcom diferent amb Pathfinder. així doncs Pathfinder!  ;D

Maig 15, 2017, 09:18:05 am
Gol en temps de descompte!

Pathfinder 4 - Etern estiu 3

En línia

Maig 16, 2017, 10:56:13 am
Colla de mainstreamers....
:P

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 25, 2017, 05:42:54 pm
Jo no sabia què votar... Pathfinder és tipus Dungeons i, en principi, no m'agrada gaire. L'ambientació d'Etern Estiu és molt bona... però  no és un joc que em ve de gust dirigir...

O sigui... que no hauria afectat per res al resultat  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA