El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Provant un nou tema pel fòrum
Llegit 143 cops
Abril 17, 2017, 07:14:50 pm
Hola!

Aquests dies estic provant un nou tema pel fòrum Talpimon. És més modern i apte per a visualitzar-ho en tot tipus de plataformes. Sobretot està pensat per que s'adapti a les pantalles dels telèfons mòbils i tauletes. Aquest era un punt en contra de l'anterior tema del fòrum, cosa que feia que alguns usuaris tinguessin una experiència sub-optima del nostre fòrum de jocs de rol.

Espero que pugueu continuar sense entrebancs llegint i escrivint en aquest fòrum i estaré pendent, des de les profunditats de la talpera, de qualsevol comentari a favor o en contra del nou aspecte del vostre espai de rol a la xarxa.

En línia

Abril 18, 2017, 02:30:39 pm
Quin ensurt!  ::)

Ben bé que un s'acostuma a una estètica i quan he obert per primera vegada, tot i llegir que tot era on sempre, m'ha semblat que havia errat el link...

Bona feina Gran Talp!

Abril 24, 2017, 02:06:13 pm
Uf! A mi m'ha passat el mateix. He estat uns dies desconnectat i quan he tornat m'he pensat que no es carregava bé.... Em costarà acostumar-m'he al nou tema, deu ser cosa de l'edat...  ;D ;D ;D En qualsevol cas, si facilita la lectura des del mòbil, endavant!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA