El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Inserir imatges
Llegit 1628 cops
Març 12, 2015, 07:43:25 pm
Ave Gran Talp! Jo t'invoco!  ;)

Si us plau, em podries dir com es fa per inserir imatges?

Disculpa la meva incultura foraire...  ::)

Acabo d'enviar un post i l'he adjuntat... però la volia posar al cos del missatge, que queden molt bé. Veig que si apreto la icona d'insertar imatge em surten unes claus amb la paraula img dins. Que hi poso al mig? La ruta de la imatge? La copio directament? Faig les dos coses i no em deixa  :(

Merci per endavant i fins aviat!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 12, 2015, 10:52:28 pm
Qui m'invoca?

Ah! Si és en JordiRPG, el Rolaire Nòmada, conegut i respectat en totes les proto-dimensions del rol. Els teus desitjos són ordres per mi.

Per insertar una imatge en el cos del missatge, has de clickar el simbol de la mini Mona Lisa,

i enganxar entre els dos parèntessis, l'adreça completa de la image. Aquí en tens un exemple:

Codi: [Escull]
[img]http://talpimon.com/Themes/default/images/bbc/img.gif[/img]
No cal pujar la imatge al fòrum.

Espero que les indicacions et siguin entenedores.

Atentament,

Gran Talp
« Darrera modificació: Març 12, 2015, 10:56:09 pm per Gran Talp »

En línia

Març 13, 2015, 09:21:41 am
Ave altre cop, oh Gran Talp, mestre de cataus ctònics!

Des de pàgines web no tinc cap problema per fer-ho però si la tinc guardada al meu ordinador no em deixa...  :(  Em posa automàticament un "http" al davant i no me la puja (la imatge  :P).

Suposo que si la tinc guardada al meu ordinador l'única manera de fer-ho és adjuntar-la, no? Tal com em comentava el Roger i ja he fet.

Merci un altre cop i fins ara

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 13, 2015, 01:30:23 pm
Jo a més he hagut d'afegir un paràmetre, perquè la imatge era molt gran: "img width=600".