El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Toon vs Shadows of Esteren (Copa Gygax)
Llegit 629 cops
Març 15, 2017, 07:52:18 pm
La pregunta que heu de respondre és: si aquesta nit,demà o la setmana vinent haguéssiu quedat per fer una partida (ja sigui l'inici d'una campanya o un oneshot) amb uns amics o en unes jornades o on sigui i haguéssiu de triar entre aquests dos jocs per jugar (o per dirigir) quin seria?

A part de respondre la gràcia és que digueu perquè i que tinguem una excusa per parlar dels jocs, del rol i de tot plegat.

Ronda 1, Partit 26

Toon vs Shadows of Esteren (Copa Gygax)

En línia

Març 16, 2017, 10:11:31 am
Vot per Shadows of Esteren. Ambientació i apartat artístic que m'atrauen. No m'acaba de fer el pes el tema de modificadors ineludibles i gairebé per a tot, però a la vegada em sembla curiós que tot siguin atributs mentals.

Pel Toon esperaré a que les filles creixin una mica, tot i que tampoc m'importaria tastat-lo.

Març 16, 2017, 11:51:11 am
No conec en profunditat cap dels dos però en aquest cas no tinc cap dubte: voto per Shadows of Esteren. La temàtica dels toons no m'atreu gens. En canvi, pel que he llegit del Shadows, la seva ambientació, a priori, m'agrada molt.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 20, 2017, 03:57:07 pm
Malgrat em faria gràcia provar aquest Shadows of Esteren del qual tothom en parla bé, la meva passió per les ximpleries i per l'humor de Tex Avery em porta sense dubte cap a Toon!

En línia

Març 22, 2017, 10:39:25 pm
Tinc molts dubtes !! Si fos un one-shot, ni m'ho plantejo: Toon. Si fos una campanya tampoc m'ho plantejo: Shadows of Esteren. No sé quina resposta donar  :o

En línia

Març 23, 2017, 08:35:46 am
Avui fa dia de Toon, humor i molts productes marca ACME...

Març 23, 2017, 04:11:49 pm
Toon. Em fa gracia provar a fer de dibuix animat. Shadows of Esteren em vaig comprar el modul de llançament que van treurem, que et presentava el sistema, una mica el món i una aventura i no em va cridar massa, la veritat. No vaig veure que aportés massa res de nou.

O sigui que vot per Toon.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 23, 2017, 08:31:04 pm
Donant-li algunes voltes, crec que també em decantaré per Toon. Com a mínim sé que no he jugat mai a un joc com aquest!

Vot per Toon

En línia

Març 23, 2017, 11:13:59 pm
Voto per  Shadows of Esteren.

Aquí en aquest fòrum, fa temps, i va haver una iniciativa per traduir-lo que no va reeixir. Malgrat tot, s'hauria de jugar algun dia per poder-lo conèixer​. Em vaig quedar amb les ganes de més.

Pel que fa al Toon, en nyarla59 ja ens el va dirigir més d'un vegada anys enrera. Em sembla que, si la memòria no em falla, ell era l'únic que s'ho passava bé durant les partides....  :P 
És un joc al que sóc incapaç d'entrar, per molt d'esforç mental que faci.
« Darrera modificació: Març 23, 2017, 11:45:02 pm per Trollkin »

En línia

Març 28, 2017, 06:05:58 pm
Voto per  Shadows of Esteren.
Pel que fa al Toon, en nyarla59 ja ens el va dirigir més d'un vegada anys enrera. Em sembla que, si la memòria no em falla, ell era l'únic que s'ho passava bé durant les partides....  :P 
És un joc al que sóc incapaç d'entrar, per molt d'esforç mental que faci.

Sí, jo rient i vosaltres amb cara de, què li passa a aquest paio  :o

En línia

Març 28, 2017, 06:07:10 pm
Toon 4 - Shadows of Esteren 3

Pels pèls!

En línia

Març 28, 2017, 07:10:55 pm
Exigeixo un recompte de vots! I res d'en Bugs Bunny, tothom coneix els seus jocs de mans, vull que sigui algú seriós com l'ànec Lukas!  :P

Març 28, 2017, 11:01:01 pm
No he jugat mai a cap dels dos... I no jugaria a Toons sense una important quantitat d'alcohol a la sang. I sense que tots els altres al voltant de la taula igualessin o superessin aquesta quantitat. I, en el cas de donar-se aquestes dues circumstàncies, probablement em seria totalment indiferent el joc.   :o

Donat que aquestes dues condicions no sovintegen darrerament (almenys si hi ha rol pel mig), el meu vot va cap a Shadows of Esteren.

Nota final: Ja us val! La votació anava 4 a 3???!!!!!  Hmmmmm... comenceu a mostrar estranyes desviacions... jocs narratius, jocs sense daus, el jugador proposa escenes durant la partida... i ara... ninots!!!???

Penitenciagite!!    Penitenciagite!!

Març 30, 2017, 04:02:14 pm
Exigeixo un recompte de vots! I res d'en Bugs Bunny, tothom coneix els seus jocs de mans, vull que sigui algú seriós com l'ànec Lukas!  :P

No no us penseu eu que hi ha hi ha hagut toongo, tot és molt neet.

En línia

Març 30, 2017, 06:44:14 pm