El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Busco mòduls Senyor dels Anells
Llegit 308 cops
Febrer 22, 2017, 09:35:29 pm
Hola!

Busco mòduls pel joc de rol del Senyor dels Anells (conegut com MERP) publicats per Joc Internacional i La Factoria de Ideas. Si en teniu algun per vendre bé de preu o per intercanviar per algun altre manual, no dubteu a enviar-me un missatge privat per començar les negociacions.

Moltes gràcies!

En línia

Febrer 23, 2017, 12:49:18 pm
Miro si encara conservo alguna cosa.

Enviat des del meu HUAWEI NMO-L31 usant Tapatalk

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 02, 2017, 02:26:21 pm
Comprovat. No em queda res de SdlA de JOC ni de MERP de ICE. Sorry.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Març 02, 2017, 07:19:25 pm
Gràcies igualment per les molèsties. :)

En línia

Març 03, 2017, 11:04:55 pm
Jo és que només tinc el bàsic del Merp de Joc Internacional... però li tinc molt carinyo.  :) Busques algun suplement en concret? Un col·lega en té alguns abandonats en una capsa... Però no sé si els vendria.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 04, 2017, 11:02:09 am
Jo tinc uns quants llibres, és el què hi havia per la zona quan vaig començar a conèixer el món dels jocs de rol... però em costa desprendre'm de la meva discreta biblioteca rolera. De tan en quant m'agrada donar un cop d'ull a diferents llibres, del MERP he mirat no poques vegades el Monte Gundabad (font d'inspiració claríssima de Un Millón de Trasgos).

En línia

Març 04, 2017, 07:11:37 pm
Jo és que només tinc el bàsic del Merp de Joc Internacional... però li tinc molt carinyo.  :) Busques algun suplement en concret? Un col·lega en té alguns abandonats en una capsa... Però no sé si els vendria.

A veure si el pot convèncer...  ::)

Trobo que els suplements publicats per I.C.E pel seu joc de rol de la Terra Mitja són d'una qualitat extraordinària. En tinc alguns, i m'agradaria poder-ne aconseguir més. Es pot considerar que el MERP està més o menys reeixit per jugar a rol en l'univers de Tolkien, però la feina feta en aquests mòduls tant a nivell de mapes, ambientació, desenvolupament de localitzacions i personatges, mereix ser guardada i conservada.

Diuen els rumors que Peter Jackson va fer servir aquests mòdul d'I.C.E com a font d'inspiració per les seves pel·lícules d'El Senyor dels Anells i El Hobbit. Sobretot per les portades d'Angus McBride.

En línia