El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Dresden Files vs Un cèntim pels meus pensaments (Copa Gygax)
Llegit 374 cops
Febrer 14, 2017, 05:12:53 pm
La pregunta que heu de respondre és: si aquesta nit,demà o la setmana vinent haguéssiu quedat per fer una partida (ja sigui l'inici d'una campanya o un oneshot) amb uns amics o en unes jornades o on sigui i haguéssiu de triar entre aquests dos jocs per jugar (o per dirigir) quin seria?

A part de respondre la gràcia és que digueu perquè i que tinguem una excusa per parlar dels jocs, del rol i de tot plegat.

Ronda 1, Partit 24

Dresden Files vs Un cèntim pels meus pensaments

En línia

Febrer 15, 2017, 11:44:30 am
Voto per Dresden Files.

Una bona aplicació del FATE a una bona ambientació de fantasia urbana.

Té un sistema de creació de ciutats que m'agrada molt....

Febrer 15, 2017, 02:05:26 pm
Voto per Un cèntim pels meus pensaments (tot i que no m'atrau excessivament) a l'espera de la conversió del Dresden a la última versió del Fate (promesa que va fer Nosolorol i no ha complert veient el resultat). He fullejat el Dresden accelerated i tot i que m'engresca la idea, perd tot l' "accelerated" fer-ho en un manual de 250 pàgines.

Esperava poder fer el que fa en Harry als llibres, i em vaig topar amb complicacions i limitacions arreu. Moltes expecatives + mala experiència = Desastre garantit.  :(
« Darrera modificació: Febrer 15, 2017, 02:08:35 pm per Meriba »

En línia

Febrer 15, 2017, 02:51:53 pm
Difícil per mi. No he jugat a cap dels dos. En el cas del Dresden no conec l'ambientació i el FATE no m'agrada gaire. En el cas d'Un cèntim pels meus pensaments, només conec el que acabo de llegir per internet...

Voto pel Dresden Files. El veig més semblant a un joc de rol "tradicional" i l'ambientació te molts números d'agradar-me.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 15, 2017, 04:19:41 pm
Jo del dresden files he vist la serie. Em va agradar. No obstant, el FATE no em mata com a sistema. Tot i que la mecànica bàsica dels Aspectes em sembla molt potent i em va suposar un xoc positiu quan la vaig descobrir, trobo que FATE acaba complicant-se massa en aplicar Aspectes a coses massa surrealistes (i el que pots arribar a fer amb ells) i implementant mecàniques de caire més tradicional totalment innecessàries (com espases +2 i demés). El FATE accelerated NO ES FATE, sinó una altra cosa, i el nom em sembla un error conceptual. Els 2 cops que he provat FATE tampoc m'ha acabat de convencer l'aplicació a taula; especialment els combats se'm feien eterns. Mes que amb la única partida de rolemaster que he provat. per això descarto.

Un centim pels meus pensaments el desconec, però la idea m'atrau. També crec que és un joc de rol que per les meves tendències lúdiques noc rec que jo el jugués bé, però per provar-lo si que m'atrauria fer-ne un tast

Vot per un centim pels meus pensaments.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Febrer 15, 2017, 10:04:36 pm
Dels dos participants de la Copa Gygax, he jugat només un cop a Un cèntim pels meus pensaments. Per tant, ja està provat. No cal pas repetir. És un joc que s'allunya molt del meu concepte de joc de rol ideal.

Així doncs, votaré el savi per conèixer: Dresden Files.

En línia

Febrer 15, 2017, 10:11:47 pm
Em decanto per Dresden Files perquè he llegit les novel·les i m'ho vaig passar molt bé. Si el joc s'assembla a les novel·les ja em té guanyat. A més tinc curiositat per jugar el sistema Fate. L'he llegit, però mai l'he pogut posar a prova a la taula i és una cosa que tinc pendent.

En línia

Març 01, 2017, 04:34:15 pm
He jugat molt a Un cèntim i ja el tinc un xic cremat, un gran joc, sense dubte. A Dresden vam fer un parell d'intents i no vam acabar de reeixir-hi, tot i que m'atrau la idea, el joc em sembla sobrecarregat en tots els sentits...

Voto per Un cèntim, sobretot per jugar-hi amb gent que no hi hagi jugat... sempre hi surten grans sorpreses.

En línia

Març 01, 2017, 04:38:55 pm
Dresden 4 - Un Cèntim 3

La fatesia urbana guanya per poc.

En línia