El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Jornades de Rol a Sant Sadurní, 11 de Febrer
Llegit 644 cops
Gener 27, 2017, 11:39:56 am
Dissabte 11 de febrer, tindrem les quintes jornades de rol a Sant Sadurní.

Horari: 10-22h
Local: Índex: C/ Pompeu Fabra, 34 - Sant Sadurní d'Anoia.

Havent assistit a tres de les darreres quatre jornades, espero poder assistir a aquestes també :).

Ens hi veurem?

https://www.facebook.com/events/1862815900669875/

En línia

Gener 27, 2017, 12:11:30 pm
Se saben les partides? La tarda de l'11 tinc ple de mainada a casa i les jornades poden ser una bona escapada...

En línia

Gener 27, 2017, 12:32:55 pm
Doncs, en el cartell que hem va passar en Haco, apareixen:
Clásicos del Mazmorreo
Traveller the New Era
Stargate
Brujería (¿?)
Societat Pathfinder
Skrym
...
i algun més.

A mí, personalment, em faria gràcia jugar a Clásicos del Mazmorreo.

En línia

Gener 27, 2017, 04:27:08 pm
Amb quins reglaments? L veritat es que nomes conec el clasicos, traveller (si és el que vem jugar a Celrà) i Pathfinder. Skyrim té joc de rol? Stargate?

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 27, 2017, 04:48:51 pm
Doncs els dos jocs que comentes són fanmade.

De fet el de Stargate és un derviat molt deformat de Pathfinder, el joc que coneix el xicot que dirigeix les partides. A mi em sembla forçat, però hi ha tan d'amor i esforç radera que no pots dir que no s'ho curra. Però possiblement algun fenèric tipus RyF li aniria millor.

Skrym, no t'ho puc confirmar.

En línia

Gener 27, 2017, 05:09:46 pm
Uf... I no ha explorat els milers de reglaments i sistemes generics gratuits que hi ha per la xarxa? Stargate amb pathfinder no és una barreja que em cridi massa, la veritat.... Es pot jugar segur, però com dius sona que altres sistemes segurament anirien millor.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Gener 27, 2017, 08:06:02 pm
Ep, doncs ja ens hi veurem! Sobretot gaudeixo les xerrades de sobretaula a l'hora de dinar.  ;)

Febrer 14, 2017, 10:27:25 am
Com va anar per Sant Sadurní, Talpimonaires?  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 14, 2017, 03:57:29 pm
Doncs unes jornades al sac :).

Aquesta vegada em vaig quedar una mica amb les ganes. Ja que tenia pensat jugar partida de Clásicos del Mazmorreo, que em fa gràcia el joc. Però en aquesta ocasió vaig poder arrosegar amb mí a una companya de joc que sent mare de dues canalles petites, li costa sortir de casa per anar a jugar... i no és del seu gènere preferit, i tan jo com l'altre company habitual que m'acompanya a les jornades, vam fer taula amb ell per passar una estona plegats.

El joc escollit va ser Skyrim. I sí, el sistema va ser pathfinder. Per sort, els tres vam poder donar prou pes a la interpretació dels pjs (ella portava un sacerdot home llargandaix, jo un lladregot fèlid, i el company una humana guerrera/lladregota), una aventura amb misteri, un enigme a descobrir entre les líneas de diferents notes d'amenaça enviada a una regent, i una mica d'acció en una cripta contre el conspirador i els seus servidors.

Arriscat això de posar enigmes en una partida per a jornades roleres, és fàcil que el grup es trabi. En tot cas la cosa va anar prou bé a mans de la Directora de Joc.

A part d'aquesta experiència personal, le sjornades prou bé. Partida de 0dball de mati i tarda a Dark Conspiracy, partides Syrim, Stargate, pathfinder, 3:16 Masacre en la Galaxia i clásicos del mazmorreo.

En línia

Febrer 15, 2017, 02:10:22 pm
Quina enveja...  :'(

No aneu pas al dentista abans d'un esdeveniment on volgueu anar...   ;D

Febrer 15, 2017, 02:52:42 pm
Quina envejeta, també...  :'(

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 16, 2017, 01:27:41 pm
Jo vaig estar jugant tot el dia a dark conspiracy amb l'odball i vaig gaudir molt de la experiència. La tensió que vam tenir amb la història va ser genial.

Sobre la partida de Stargate, el que em va comentar el master es que va jugar al joc oficial i no li va agradar. Però es un màster que te experiència amb d20, així que va preferir fer la adaptació. Amb el joc d'Skyrim  passa més o menys el mateix. La noia que dirigeix la partida es va iniciar al joc amb pathfinder i va adaptar el sistema a una ambientació que li agrada més que la "oficial".

En línia

Febrer 16, 2017, 07:10:08 pm
Jo vaig estar jugant tot el dia a dark conspiracy amb l'odball i vaig gaudir molt de la experiència. La tensió que vam tenir amb la història va ser genial.

A quin escenari de Dark Conspiracy vareu jugar?  ...si és que es pot saber...

Això interessa!

En línia

Febrer 17, 2017, 10:53:30 am
dons no recordo el nom. Només et diré que els pj eren nouvinguts a la ciutat de chicago, compartien pis i de bones a primera vam rebre una invitació a sopar amb un inquietant "us vigilen"

En línia