El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Rol a Dubai
Llegit 529 cops
Novembre 08, 2016, 09:11:55 pm

Estimats talpimonaires, segurament us heu preguntat moltes vegades si a Dubai es juga a rol. Doncs us puc respondre que si.

Hi han manuals a la venda i això demostraria que hi ha certa demanda per part dels jugadors de rol. He trobat els llibres al centre de Dubai, la ciutat dels excessos ultra moderns alimentats pel petroli del desert. Allà hi trobem el Burj Khalifa, l'edifici més alt del món (830 metres). Al costat d'aquesta mole, hi ha el Dubai Mall que, ves per on, és el centre comercial més gran del món (500.000 metres quadrats). A dins d'aquest centre comercial, hi ha una llibreria enorme. No és la més gran del mon, però et pots passar força estona donant-hi voltes. Hi tenen una secció de jocs i, al costat dels jocs de taula, hi ha un metre d'estanteria amb manuals de rol. Gairebé la selecció de rol més escadussera del món.  ::)   Malgrat tot, és una agradable sorpresa! Que entremig de tota aquella oferta d'articles de luxe, roba de moda i aparells d'electrònica de consum hi hagi un raconet pel rol, és motiu d'alegria. No tot està perdut. Encara hi som.

Que hi trobem a l'estanteria? El jocs més venuts i comercials: molt de Pathfinder, alguna cosa de D&D cinquena edició, Shadowrun, Dark Heresy, Star Wars (Edge of the Empire), un manual de Call of Cthulhu i un de Mouse Guard. Els preus? Estem a Dubai, per tant, són cars. Per sobre de la mitja. Fent la conversió em surt el manual de Mouse Guard per 38€ i el Keeper Rulebook de la Crida de Cthulhu per 59€.

En definitiva: jugadors de rol, si aneu a Dubai, que no sigui pel rol.

En línia

Novembre 09, 2016, 10:51:00 am
Genial! Precisament la meva dona i va ser la setmana passada. Curiós que hi hagués un manual de La Crida de Cthulhu... d'on era l'Abdul Alhazred?  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 09, 2016, 12:42:36 pm
Estàs fent algun tipus de documental "El rol pel món. El món pel rol"? ;-)

Novembre 09, 2016, 09:26:08 pm
Estàs fent algun tipus de documental "El rol pel món. El món pel rol"? ;-)

Gràcies pel títol del documental.  ;)

Ja que la feina em porta per paratges llunyans, aprofito per fer recerques ludico-antropológiques d'interès general.

Genial! Precisament la meva dona i va ser la setmana passada. Curiós que hi hagués un manual de La Crida de Cthulhu... d'on era l'Abdul Alhazred?  ;)

Segurament l'Abdul Alhazred era dels Emirats Arabs Units, i en les visions que el varen portar a la follia i a escriure el Necronomicón, deuria haver vist tots els angles estranys que hi ha en l'arquitectura de Dubai.  :P

En línia