El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Que ha passat amb Tast de Rol?
Llegit 459 cops
Octubre 31, 2016, 10:49:01 am
Trobo a faltar la jornada bi-mensual a Celrà per fer els tasts de rol.

Se sap alguna cosa?

En línia

Octubre 31, 2016, 10:59:17 am
Bones!

Sóc en Pau, un dels promotors del Tast de Rol. El maig d'enguany va ser el darrer Tast de rol que vam organitzar (el 12è).

La veritat és que des del principi va ser una iniciativa que reposava sobre en Nyarla i sobre meu, i jo he començat una formació en caps de setmana i cada vegada anava més apretat. Al final, també ha influït, érem cada vegada menys gent. Arribàvem just a fer una taula al matí i prou.

Per tant, després de donar-hi dues voltes en Nyarla i jo vam decidir que tancàvem la paradeta. Després vam iniciar un breu debat de si traslladar la iniciativa a Girona, si fer-la en una botiga.. però res va quallar.

Sap greu...

Novembre 02, 2016, 11:13:45 am
Ooooooooh... quina llàstima  :(. Les dues vegades que hi vaig anar m'ho vaig passar molt bé.

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Novembre 02, 2016, 05:42:57 pm
A mi també em sap greu... A mi em vau tornar a enganxar a jugar ;)
Em va saber greu perdre'm els últims tast de rol, però la meva parella feia una formació els dissabtes i jo m'havia de quedar amb el petit de casa.

En línia

Novembre 02, 2016, 09:49:00 pm
Si, jo també trobaré a faltar el Tast de Rol. Bàsicament, eren les úniques partides de rol que feia últimament i m'agradava molt trobar-hi sempre alguna cara nova.

Moltes gràcies per l'esforç de muntar unes jornades!  :)

En línia