El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Hola!!
Llegit 839 cops
Octubre 24, 2016, 05:56:20 pm
Hola a tothom,

Feia força temps que no jugava a rol, de fet molt de temps, però fa un parell d'anys que he tornat a jugar força, cada vegada més i, tot i que fa un temps que havia trobat aquesta comunitat, fins ara no m'havia animat a escriure-hi.

Espero que ens anirem veient per aquí

En línia

Octubre 24, 2016, 11:03:08 pm
Benvingut!

I si ens expliques què fas serà genial!

Que rodin els daus!

Octubre 25, 2016, 07:43:20 am
Ens coneixem? Tenia un company roler que solia estar esmaperdut i m'hi has fet pensar.

En línia

Octubre 25, 2016, 06:13:39 pm
Benvingut!

I si ens expliques què fas serà genial!

Que rodin els daus!

Doncs ara mateix estic dirigint una campanya de Dungeon World amb quatre jugadors: una clergue, un druida, un mag i un immolador. La veritat és que és un grup de PJ's curiós i està funcionant força bé.

Ens coneixem? Tenia un company roler que solia estar esmaperdut i m'hi has fet pensar.

Doncs amb tot el tema dels pseudònims del fòrum no sabria dir-te. Si que he vist que hi ha persones que solien anar al tast de rol a Celrà i jo procurava anar-hi sempre que podia...

En línia

Octubre 25, 2016, 07:38:08 pm
Benvingut, explorador perdut.

Encara que perdut, bé que has trobat un refugi aquí a Talpimon per passar la nit. Ara que no t'en pots fiar, potser apareix algun monstre errant...  ;D

Doncs jo també hi he anat alguna vegada al Tast de Rol a Celrà. Segur que ens em vist les cares. Qui ho sap, potser em compartit taula. Les coses que tenen els pseudònims.  ::)

En línia

Octubre 26, 2016, 09:54:42 am
Benvingut i bentrobat!  :)

Jo, durant anys, vaig ser un "jugador de rol teòric"... comprava manuals, els llegia, parlava amb els antics companys de taula sobre el tema... però com a molt jugava un cop a l'any i alguns anys ni això  :-\

Ja fa uns anys que torno a arbitrar, és com abans però entre jornades i partides segur que faig més de mitja dotzena de partides a l'any. Si no fos perquè aquest any he sigut pare... segur que jugaria més i tot.  :)

Tot i que visc a Terrassa, tinc un bon amic Rolaire a Girona i he pujat un parell de cops al Tast de Rol de Celrà entre l'any passat i aquest. Prefereixo jornades petites que macroesdeveniments. Gent molt maca i partides amb molt bon rotllo. Hi ha membres d'aquest forum que hi van molt sovint perquè són de la zona: el Nyarla, el Menecrates i el Trollkin. Jo hi he coincidit amb l'Elmot i el Dorastor, també.

Benvingut un altre cop i... a veure si coincidim a Celrà algun cop  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 27, 2016, 08:44:05 am
Doncs ara mateix estic dirigint una campanya de Dungeon World amb quatre jugadors: una clergue, un druida, un mag i un immolador. La veritat és que és un grup de PJ's curiós i està funcionant força bé.

Doncs amb tot el tema dels pseudònims del fòrum no sabria dir-te. Si que he vist que hi ha persones que solien anar al tast de rol a Celrà i jo procurava anar-hi sempre que podia...

Ei!

Jo sóc en Pau, un dels que muntàvem el Tast...

I ara estic dirigint una campanya de DW!!! A l'apartat de rol hi faig alguna reflexió, a veure si t'ho mires i em dónes la teva opinió...   ;)

Novembre 01, 2016, 07:56:38 pm

Ei!

Jo sóc en Pau, un dels que muntàvem el Tast...

Jo també em dic Pau, vaig venir a molts dels tast de rol (de fet a tots els que vaig poder) i va ser de la manera que em vaig tornar a enganxar a jugar a rol.

En línia