El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Vila Juga 2016
Llegit 466 cops
Octubre 21, 2016, 09:06:19 am
Demà dissabte 22 i diumenge 23 d'octubre, jornades Vila Juga a Vilafranca del Penedès (Pavelló Firal de Vilafranca del Penedès; 10:30 - 22h).

Us deixo el facebook i el bloc per si voleu fer-hi un cop d'ull.

Com a menció especial, aquest any s'ha volgut ampliar l'oferta d'opcions pels més menuts de la casa, però sense abandonar la resta de bojos dels jocs:

Cartes
Taula
Miniatures
Rol
Laser combat
Tallers
Tornejos
...
« Darrera modificació: Octubre 21, 2016, 09:08:02 am per Meriba »

En línia

Octubre 26, 2016, 10:15:30 am
Catxis la mar... cada any se m'oblida... Mira que me n'han parlat bé, eh? Crec que de les jornades que es van "anunciant" per aquí és l'única que em falta per visitar  ::) ::) ::)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 26, 2016, 07:03:38 pm
Va ser una mena d'hereu de les antigues Juguem.

Jo vaig tenir un cap de setmana molt liat i no vaig poder anar-hi ni dissabte ni diumenge per culpa de masses compromisos :/. Tot i que els cops que hi he anat (dos) em van agradar molt.

En línia

Octubre 30, 2016, 11:46:20 am
Res d'hereves de les Juguem, són les Juguem amb canvi de nom i d'alguns organitzadors  ;D

Ep, el proper dissabte dia 5 de novembre, IV Jornades de ROL (i sobretot ROL) a Sant Sadurní d'Anoia (sala Índex de 10:00 a 21:00 h; google maps sap on és  :P)

Només vaig anar a les primeres que es van fer, però segur que hi torno, perquè em van encantar. Bon ambient, rol per tots els gustos... GENIALS!