El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Ultra-Komix Nuremberg
Llegit 575 cops
Octubre 16, 2016, 01:08:55 pm
A vegades aprofito i faig turisme cultural.  8)

Aquesta vegada vaig visitar la botiga Ultra-Komix a Nuremberg. Un local de quatre (!) plantes farcit de merchandising friki. El que més m'interessava estava al soterrani, entre els expositors de figuretes de plom i les disfresses per jugar a rol en viu.

Allà hi havia la sel·lecció de manuals de rol. Estant a Alemanya és normal que hi haguès una relació de dos tercers parts de material en alemany i un terç en anglès. Més que suficient, doncs hi havia molt per escollir. Des de les novetats més fresques , fins a manuals oblidats plens de pols en els racons més obacs de l'estanteria... Un somni per a qualsevol diletant col·leccionista.

Allà m'hi vaig trobar com a casa, ja que tal com passava en l'antiga Gigamesh de Barcelona, hi havien caixes de cartró plenes de saldos de rol. Una temptació irresistible!  ::)

Pel que fa als llibres de rol en alemany, la meva desconeixença de l'idioma en minvava l'interès, però podríem dir que la meitat eren traduccions dels superventes anglesos i l'altra meitat eren originals. Tots professionalment editats, i alguns amb il·lustracions evocadores que feien venir ganes d'aprendre el seu idioma només per poder-los llegir.

En fi, una visita recomanada si mai us apropeu per la ciutat.
« Darrera modificació: Octubre 16, 2016, 02:01:07 pm per Trollkin »

En línia

Octubre 17, 2016, 09:38:36 am
M'encanten aquests llocs amb piles i piles de llibres! Me l'apunto!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 18, 2016, 08:05:58 am
Quan vaig a botigues així salivo a tort i a dret, però al final, no se perquè no m'acabo de comprar res. Et vas firar? Volem fotos del teu botí!

En línia

Octubre 25, 2016, 08:13:51 pm
Quan vaig a botigues així salivo a tort i a dret, però al final, no se perquè no m'acabo de comprar res. Et vas firar? Volem fotos del teu botí!

Van caure al sarró:

Deep Horizon

Una aventura típica de mata-degolla i cap i arreu per Dungeons & Dragons. Es pot aprofitar però per la descripció d'una societat i races de la infra-foscor.

Hell in Freeport

Una altra aventura per Dungeons & Dragons. Per lo poc que l'he llegida sembla molt encarrilada però amb un bon guió.

En línia

Octubre 25, 2016, 10:47:46 pm
És com visitar una botiga de xuxes; saps que no te les pots menjar totes, però et venen ganes d'intentar-ho.

This space avalaible for advertising.

En línia