El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

L'enROLa't 2016
Llegit 818 cops
Setembre 27, 2016, 11:00:31 am
Hola gent!

Doncs un altre any ha passat organitzant els Dilluns de Rol, i això cal celebrar-ho :D. Així és com arriba el nostre 2n enROLa't.

El pròxim dilluns 03 d'octubre, a partir de les 20h i fins cap allà a les 24h a la sala de socis de l'Ateneu Igualadí, organitzarem la celebració dels dos anys dels Dilluns de Rol. La idea és fer lloc a tothom que vingui. De moment tenim preparades 8 taules de joc.
5 començaran cap a les 20h
2 començaran cap a les 21h
1 començara cap a les 22h

Hi ha una mica de tot, clàssics como D&D i la Crida, jocs creats pels roleros de la zona :p. A part de les partides i la ocasió de conèixer nos roleros i roleres, també sortejarem pel assistents alguns jocs de rol (FAE, Haunted Hous, La Leyenda de los 5 Anillos, Mago Edad Oscura i La Torre de Rudesindus, i alguns jocs de daus), i també donarem un detall commemoratiu.

Si podeu venir sereu molt benvinguts :D.

En línia

Setembre 27, 2016, 11:04:13 am
Els dilluns malament :( Una pena, ja que vaig veure un conjunt de gent molt xula a igualada quan vaig venir a les vostres jornades.

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Setembre 27, 2016, 11:47:37 am
Em faig càrreg de que no és fàcil.

En tot cas no desisteixo trobar un dia per rolejar plegats en una taula, al Jordi ja l'he pogut tenir com a jugador, i em va representar una molt grata experiència... algun dia ens trobarem en la mateixa taula, Xavi :).

En línia

Setembre 28, 2016, 06:55:45 pm
Feliç aniversari! :D

Assistir aquest dilluns a Igualada m'és completament impossible. Però si vingués m'apuntaria a una taula amb els jocs creats pels rolers de la zona. A veure que en surt...  Gaelos, saps de que van aquests jocs amateurs?

En línia

Setembre 28, 2016, 07:43:52 pm
Gràcies :)

Doncs els jocs de la casa són, per un costat el ja vell Un Millón de Trasgos, altre cop.
I el segon serà Óxido, joc creat pel Vè concurs de microjocs organitzat per Mazmorras y Frikis, i que es va alçar amb el títol d'ambientació més original. Un món futurista, on la societat es torna altament consumista i es desfà de les màquines sense que aquestes estiguin fetes mal bé, només desfassades... com el cas dels robots. El joc s'ubica dins un abocador on es depositen les deixalles, i el qual i habiten els robots, organitzats en bandes per mirar de sobreviure un dia més, buscant fonts d'energia i perifèrics nous... a mí em va fer molta gràcia el joc, el qual incorpora un sistema de joc propi que a falta de testejar-lo més, fa molt bona pinta. L'autor ronda per aquí, és en Jvdas.

En línia

Octubre 03, 2016, 09:02:36 am
Ostres Gaelos, la vegada que vaig venir a Igualada m'ho vaig passar molt bé! Aquest dilluns em serà impossible vindre  :( Catxis la mar... amb el nen tot necessita una mica més de logística i dilluns és un mal dia, treballant l'endemà  ::)

De totes maneres, si algú llegeix aquest post, que sàpiga que a Igualada hi ha una comunitat rolera molt maca i potent i que si hi va segur que li encantarà l'experiència. Així doncs, us animo a anar-hi.

Aquest joc, "Óxido", sembla que te unes premisses molt interessants... L'ambientació em recorda molt a un Necromunda amb Robots  :). M'encanta. Una raó més per anar a Igualada  ;).

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 03, 2016, 09:03:46 am
En tot cas no desisteixo trobar un dia per rolejar plegats en una taula, al Jordi ja l'he pogut tenir com a jugador, i em va representar una molt grata experiència... algun dia ens trobarem en la mateixa taula, Xavi :).

No desistim! Algun dia ens en sortirem! Encara recordo les pu... nyeteres nines...  ;D

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Octubre 03, 2016, 04:00:18 pm
Les nines són un element indispensable per la partida xD. M'encanta dirigir la partida en part per aquesta escena!

En línia