El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Pels nostàlgics dels 80: Stranger Things
Llegit 1151 cops
Agost 13, 2016, 08:03:42 pm
Acabo de descobrir una sèrie de Netflix que m'ha fascinat: Stranger Things.

En principi, estava anunciada com una sèrie de por i ja m'havia fet a la idea de no mirar-la que després no puc dormir...  ;D

Peeeeeeerò un bon amic me l'ha recomanada i la veritat és que m'està encantant. Per no fer spoilers diré que és una barreja entre Goonies, Polstergeist, ET i Super8. Està ambientada a principis-mitjans 80 i els primers 5 minuts del primer capítol m'han fet venir un atac de nostàlgia tan gran que una mica més i em surt la llagrimeta  ;D ;D ;D ;D. No és només per a frikis, està molt ben feta i la pot mirar tothom (això va per les parelles reàcies al tema).

Doneu-li una oportunitat al primer capítol i digueu-me que en penseu. A veure si seré l'únic sensibloide que hi ha per aquí  ;).

Recordeu una paraula: demogorgon.  :) A mi, m'ha enganxat per aquí  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Agost 14, 2016, 01:03:24 pm
Ara que em rellegeixo el missatge, veig que sembla una mica offtopic en aquest forum  ::)

Així que faig aquesta declaració solemne:

8)"Puc assegurar que aquesta sèrie està relacionada amb els jocs de rol, i que la relació apareix durant els 5 primers minuts del primer capítol". 8)

Aviso pels espantadissos que no miren sèries de por (com jo) que hi ha un ensurt els primers 5 minuts també... però el nivell de por i tensió és perfectament tolerable (i ho diu algú que ho ha passat molt malament amb El orfanato i Guerra mundial Z  ::)).

I no dic res més  :-X

Apa!  :P

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Agost 14, 2016, 10:55:18 pm
Jo sóc poc de mirar sèries, tot i que n'he anat seguint unes quantes als últims mesos com Gotham, Vikings, l'última temporada de Joc de Trons, Fills de l'Anarquia... ara estic mirant els Soprano... però em costa aquesta sèrie, de moment en porto mitja temporada i no m'acaba d'agradar.

A veure si trobo un moment per mirar aquest primer capítol de Stranger Things.

P.D: Molt recomenable "The Wire". Una obra mestra.

En línia

Agost 15, 2016, 08:32:01 am
Víkings ens encanta però ens falta l'última temporada. Gotham em va agradar força, em va cridar molt l'atenció veure els personatges del món d'en Batman uns quants anys abans de que en Batman sigui en Batman.

La resta no les he vistes. M'apunto The Wire, n'he sentit a parlar molt be!

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Agost 15, 2016, 03:57:18 pm
The Wire. Tothom ha de mirar The Wire de fet. 5 temporades, toca tot el que vol tocar i au, s'acaba. Molt ben feta.

Stranger Things me l'han recomanada, però no em crida gaire. Precisament pel fet de ser nostàlgica dels 80 (que també és com me la van definir a mi) a mi no em crida massa. Per això revisiono eLa poso0 a la cua dels "potser", que tinc bastanta feina abans!!!

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Agost 15, 2016, 04:56:35 pm
Mira els 5 primers minutets...

En línia
ROLAIRE NÓMADA

Setembre 27, 2016, 10:49:53 am
Aquesta setmana començaré a veure la serie, la veritat es que són molts els qui me l'heu recomenat, a veure si ara estarà a l'alçada de las aspectatives.

En línia

Octubre 27, 2016, 02:33:24 pm
Vista. Està bé. Tampoc és tan espectacular com me l'havien posat, però fa el fet. Recomanable. Els nens ho fan bé (generalment els nens són un drama a les series, ja que no te'ls creus gens) i té un aire spielvergnià que mola. Esperarem la segona temporada.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Octubre 27, 2016, 03:21:05 pm
Jo també la he vista.

No sé si em cal una segona temporada, però la recomano.

Com va dir-me un amic: és la nostra infància Goonies + ET + Alien  ;D ;D ;D ;D

Octubre 28, 2016, 09:04:14 am
Com va dir-me un amic: és la nostra infància Goonies + ET + Alien  ;D ;D ;D ;D

És així.  :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA