El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Generador de noms de fantasia
Llegit 1074 cops
Juliol 12, 2016, 10:07:03 pm
Estava a punt de preguntar-ho en aquest fòrum, però una recerca al buscador d'Internet m'ha resolt el dubte.

Em mancava la inspiració per a inventar-me un nom. Em feia falta un generador de noms de fantasia. Ja l'he trobat: Fantasy Names Generator

Hi té de tot, des de noms de persona fins a descripcions de gemes, passant per noms de dracs i lichs. És excellent.

En línia

Juliol 13, 2016, 07:58:28 am
Jo fa anys que tinc a les adreces d'interès Seventh Sanctum, on hi ha una pila llarga de generadors de tota mena. I no se perquè no l'acabo de fer servir mai  :o

En línia

Juliol 13, 2016, 09:56:08 am
Molt útils tots dos, gràcies!

Jo faig servir Chaotic Shiny.

A mi em passa que trobo que els generadors de noms fantàstics sempre són en la línia anglosaxona / senyor dels anells, i em semblen tots una mica iguals.

Per generar noms per la meva campanya vaig aconseguir una llista de totes les paraules que existeixen en català, i quan haig de generar un nom genero un número a l'atzar amb un excel i busco la paraula amb aquella posició en la llista.

Si us ve de gust provar-ho, en aquesta entrada hi ha un enllaç a un excel amb totes les arrels.

Als meus jugadors els desconcerta una mica, sembla que els sigui més fàcil recordar noms com Northmar o Caylaborn que altres com Escarxot o Averany, però crec que és per falta de costum...

Juliol 13, 2016, 10:40:21 am
per PNJ jo faig servir el nom de foraires de forums que visito. Generalment comn que en sé algunes coses també acabo tenint una guia d'interpretació i interessos facilment. Ho trobo més util que els generadors de noms.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juliol 13, 2016, 11:04:44 am
Molt interessants els generadors. Jo també intento donar-los-hi noms en català a les localitzacions, l'enllaç amb les arrels em serà molt útil. Gràcies a tots. :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Juliol 13, 2016, 08:40:51 pm
Cita de: Roger Trobanoms link=topic=342.msg3926#msg3926
Als meus jugadors els desconcerta una mica, sembla que els sigui més fàcil recordar noms com Northmar o Caylaborn que altres com Escarxot o Averany, però crec que és per falta de costum...

Si, és desconcertant, però fa molta més patxoca. Marxar de l'anglès és una bona idea, sobretot pels noms que tenen algun significat, com ara:

Weradaeck Dimblade;
Vondrurum Trollmail;
Lanfranc Puddlefoot

Jo crec que Miquel de Palol segurament va fer servir el teu mètode per escriure novel·les com Igur Neblí.     Fantasia catalana, som-hi!
« Darrera modificació: Juliol 13, 2016, 08:51:12 pm per Trollkin »

En línia

Juliol 18, 2016, 06:35:37 pm
Jo crec que Miquel de Palol segurament va fer servir el teu mètode per escriure novel·les com Igur Neblí.     Fantasia catalana, som-hi!

Ígur Neblí, gran llibre! És veritat que és un llibre que crea el seu propi univers fantàstic desmarcant-se del corrent anglosaxó, amb noms i inspiració mediterrània, amb tots els laberints... M'encanten els cavallers de capella, i les lluites de signes del zodíac... Alguna vegada he tingut la temptació de convertir-ho en una ambientació per una partida però no ho he arribat a fer mai. Donaria per fer tot un joc de rol!