El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Hola a tothom! Nova partida, nous jugadors... Aquelarre!
Llegit 2128 cops
* Juny 08, 2016, 02:56:26 pm
Bones a tots! Som un grup bastant nodrit de jugadors que venim d'un altre fòrum en català, el Racó Català, allà ens hem organitzat per a fer una partida de rol per fòrum d'Aquelarre i una de les meves jugadores, la Jenny, m'ha parlat de Talpimon com a un bon lloc per a poder fer-la. La veritat és que som bastants (al voltant de 12 jugadors) i ara ens trobem en la fase de creació de rerefons i personatges.

Jo sóc el director de joc de la partida i he donat un cop d'ull al vostre fòrum i la veritat és que pinta molt i molt bé! I a més en català, genial. Espero que no us importi que entrem tots de cop i muntem la nostra partida: Espero poder col·laborar també amb altres fils i si algú de vosaltres vol participar també a la partida d'Aquelarre, serà rebut amb els braços oberts!

La partida és una mica especial, com veureu, ja que no és una partida lineal, sinó que està organitzada seguint famílies, subgrups i tècniques dinàmiques grupals manllevades del rol en viu nòrdic per a una experiència orgànica, no estanca i no lineal, seguint paràmetres immersius i narratius... en lloc d'objectius clàssics; també ho faig així per pragmatisme, sinó, fer una partida i per fòrum, amb tanta gent, es faria impossible, en el fil adient de la partida aniré pujant informació que els jugadors que vénen del Racó ja coneixen.

He creat aquest fil també perquè els jugadors que vénen del Racó vagin presentant-se i posant el que vulguin de la partida.

Gràcies per mantenir aquest fòrum de rol en català!
« Darrera modificació: Juny 08, 2016, 03:22:59 pm per Hiperió »

En línia

* Juny 08, 2016, 03:00:29 pm
I aquí està un dels jugadors vinguts del dit fòrum

En línia

Juny 08, 2016, 03:13:29 pm
Hola a tothom.

En el meu cas no sóc jugador de la partida d'Aquelarre, però en seré observador.

En línia

* Juny 08, 2016, 03:25:21 pm
Iep! Jo també sóc raconaire i jugo a l'aquelarre  ;D

En línia

Juny 08, 2016, 03:36:37 pm
Caram, quina gentada xD.

Benvignuts al fòrum :).

Pel meu cantó no crec que m'apunti a la partida, ja tinc satisfeta la meva dossi de partides (un parell per fòrum a ritme diari), més les dues partides en taula que jugo actualment.

Salut!

En línia

Juny 08, 2016, 03:38:16 pm
Benvinguts doncs.

Demaneu al Gran talp que us obri un subforum a la secció de partides Virtuals per la vostra partida d'Aquelarre, i llestos. :)

Salut!
Xavi

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Juny 08, 2016, 04:04:15 pm
Sóc l'únic que ha pensat en posar-se el nom del personatge al Nick, per així facilitar l'identificació en una partida en que serem 12?  ;D ;D

En línia

* Juny 08, 2016, 05:49:20 pm
Sóc l'únic que ha pensat en posar-se el nom del personatge al Nick, per així facilitar l'identificació en una partida en que serem 12?  ;D ;D

No ^^' No sé si es pot retocar potser seria més útil

En línia

Juny 08, 2016, 07:11:03 pm
Benvinguts tots!

Aquest fòrum és de tots. Utilitzeu-lo al vostre gust.

Ja us he creat un sub-fòrum per la vostra partida d'Aquelarre.

Hiperió, te n'he fet el moderador. Organitza-ho com vulguis, i si et fa falta ajuda pel que sigui, envia'm un missatge privat o escriu el que et faci falta en algun fil d'aquí a Talpimon.

En línia

Juny 08, 2016, 07:16:52 pm

No ^^' No sé si es pot retocar potser seria més útil

Comte Borrell, si vols, pots canviar el teu nom a la pestanya:

Perfil --->Configuració Compte ----> Nom

Salut i rol!

En línia

Juny 08, 2016, 08:42:25 pm
Benvinguts!

Quina gran invasió! quina gran notícia!

Per cert estem votant si és millor l'Aquelarre o l'Ablaneda... la vostra opinió pot ser molt interessant! Busqueu la Copa Sàtir....

* Juny 08, 2016, 09:34:03 pm
Hola a tothom veig que ja hem arribat uns quants! Jo quan sàpiga el meu nom roler l'afegiré al meu nick com ha fet l'Indi. ;D

Pel que fa a mi, tot i que he jugat a rol en viu una partida, aquesta va ser molt amateur. Tant de bo ens ho passem molt bé!

En línia

* Juny 08, 2016, 09:59:50 pm
Caram, quina gentada xD.

Benvignuts al fòrum :).

Salut!

Gràcies per la rebuda! És genial veure que la salut del rol en català es manté viva.

Benvinguts doncs.

Salut!
Xavi

Gràcies!

En realitat no cal, però si ho voleu fer així, serà més visual.

Per cert, l'avatar que t'has posat és el teu personatge? Em podràs passar dibuixos o fotografies de com visualitzes el teu personatge? És per penjar-les al Google Docs comú. Millor si són dibuixos originals, però fotografies d'actors atrezzats també van bé. Però això no substitueix una bona descripció previa per la fitxa, més aviat ho complementa.  ;)

Benvinguts tots!

Aquest fòrum és de tots. Utilitzeu-lo al vostre gust.

Ja us he creat un sub-fòrum per la vostra partida d'Aquelarre.

Hiperió, te n'he fet el moderador. Organitza-ho com vulguis, i si et fa falta ajuda pel que sigui, envia'm un missatge privat o escriu el que et faci falta en algun fil d'aquí a Talpimon.

Ostres! Moltíssimes gràcies! I que ràpid! En realitat encara estem treballant les fitxes i el rerefons dels personatges i l'ambientació, així que almenys durant aquesta setmana no començarem, m'agrada molt treballar el rerefons i preparar un bon marc de joc, però gràcies per haver-la creat, en quant tinguem alguna cosa ens hi posem per allà i em poso en contacte amb tu per privat. Gràcies de nou! ;D

Benvinguts!

Quina gran invasió! quina gran notícia!

Per cert estem votant si és millor l'Aquelarre o l'Ablaneda... la vostra opinió pot ser molt interessant! Busqueu la Copa Sàtir....

Gràcies! Em paso pel fil, doncs no sabria que dir... tots dos tenen coses bones i dolentes. Comento més per allà en el fil! ;)

Pel que fa a mi, tot i que he jugat a rol en viu una partida, aquesta va ser molt amateur. Tant de bo ens ho passem molt bé!

Això no ho sabia! Va ser amb algun grup establert (a València n'hi ha de bons, com Górgona o alguns membres de Somnia) o va ser entre amics?
« Darrera modificació: Juny 08, 2016, 10:02:05 pm per Hiperió »

En línia

Juny 08, 2016, 10:04:34 pm

És la Copa Gygax, Menecrates. La trobareu en aquest enllaç.

La partida és una mica especial, com veureu, ja que no és una partida lineal, sinó que està organitzada seguint famílies, subgrups i tècniques dinàmiques grupals manllevades del rol en viu nòrdic per a una experiència orgànica, no estanca i no lineal, seguint paràmetres immersius i narratius... en lloc d'objectius clàssics; també ho faig així per pragmatisme, sinó, fer una partida i per fòrum, amb tanta gent, es faria impossible, en el fil adient de la partida aniré pujant informació que els jugadors que vénen del Racó ja coneixen.

Gràcies per la invitació, però no participaré a la partida perquè em costa molt mantenir la concentració en el ritme més lent que tenen els jocs de rol per fòrum. Però, de totes maneres, la llegiré amb molt de gust. Sembla que enfocaràs la partida de manera totalment diferent a les partides tradicionals i això s'ha de seguir.

Endavant i rol!

En línia

* Juny 08, 2016, 10:47:23 pm

Gràcies per la invitació, però no participaré a la partida perquè em costa molt mantenir la concentració en el ritme més lent que tenen els jocs de rol per fòrum. Però, de totes maneres, la llegiré amb molt de gust. Sembla que enfocaràs la partida de manera totalment diferent a les partides tradicionals i això s'ha de seguir.

Endavant i rol!

Doncs, resumint molt, una de les idees és fomentar una idea de comunitat potent, aprofitant que tots més o menys es coneixen entre ells; creant nuclis "guiats" ingame per jugadors amb experiència i amb jugadors al seu voltat que no en tenen, per potenciar les dinàmiques de grup i que ningú quedi penjat; la idea és que fons i forma ajudin a crear una bona experiència de joc de la que tots en puguin gaudir sense ser lineals o seguint aventures en línies de punts; i no crear grupets estancs de jugadors, això ho tracto amb el disseny, el meu lema com a director de joc és "disseny, disseny i disseny". M'interessen principalment els conceptes d'immersió i de narració dramàtica compartida en la que tots participin, no sóc un director "dirigista", prefereixo donar llibertat total a les accions dels jugadors en un marc general previst pel disseny previ.

Això no m'eximeix de pencar com a director de joc per crear un bon rerefons. ;D
« Darrera modificació: Juny 08, 2016, 10:50:49 pm per Hiperió »

En línia