El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Presentació!
Llegit 1246 cops
* Maig 26, 2016, 10:07:23 am
Hola, un de nou per ací. Sóc de Castelló, tinc 31 anys i aficionat al rol en tots els formats possibles. Vaig començar com a jugador de ESDLA i director de Vampir. També he provat Aquelarre, Star Wars, Cthulhu i altres sistemes de ràpid i fàcil. Encara em queden molts jocs per jugar però estava especialment interessat en Ars Magica, Mag: L'ascensió, Wraith i Almogàvers.

Ens llegim! Salutacions des de Finlàndia. 

En línia

Maig 26, 2016, 10:11:03 am
Benvingut! :D

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Maig 26, 2016, 12:45:35 pm
Benvingut!

He sentit a dir que les biblioteques de Finlandia solen tenir manuals de rol (en finés, anglès). N'has visitat cap?

En línia

Maig 26, 2016, 01:48:58 pm
Benvingut!
Ara deixaré de ser el novell del forum XD
Finlàndia dius? Apa, escrius de lluny!

Enviat des del meu bq Aquaris 5 HD usant Tapatalk

En línia

Maig 26, 2016, 03:59:09 pm
Benvingut!!! 

Maig 26, 2016, 08:36:50 pm
Benvingut al fòrum.

Pregunta, aquest joc dels Almogàvers és el de Rapido y Fácil? Em sona com si es digués Desperta Ferro o alguna cosa així.

En línia

Maig 26, 2016, 11:11:05 pm
Benvingut!!!  :)

Maig 28, 2016, 09:07:02 am
Benvingut al fòrum!

Es juga molt a rol a Finlandia?

En línia

Juny 02, 2016, 08:07:58 am
Benvingut al fòrum, McClaude!  :)

Un amic meu de tota la vida treballa i viu a Finlàndia des de fa anys i em diu que es juga força a rol. De fet, ell te grup de joc. Pel que es veu també es juga moltíssim a rol en viu però d'això ja no en parlem tant perquè no és un tema que ens interessi molt.

Per cert, McClaude, el joc Almogàvers al que et refereixes és el de Joc Internacional de fa anys? És un joc que està molt bé i amb el "Tirant lo Blanc" van ser els únics jocs de la època que es van publicar únicament en català. Que jo sàpigui, clar...  ::)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

* Juny 08, 2016, 11:09:21 pm
Sí! Ací a Finlàndia hi juguen bastant, entre els meus companys de treball hi ha alguns. Ara estan jugant a les màscares de Nyarlathotep. També tenen alguns jocs en Finés però, tal com passa en Català, no hi ha massa on triar i menys de producció pròpia. No n'he vist a la biblioteca d'ací però ell em va comentar que al club d'estudiants hi tenen alguns llibres, tal com fan a la Universitat de València.
Sí, parlava del Almogàvers de Joc, que té les mateixes regles que el Tirant ;)

En línia

Juny 09, 2016, 09:36:15 am
Doncs les regles estan molt bé i la màgia mola força  ;)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA