El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Presentació precària
Llegit 915 cops
Abril 27, 2016, 02:38:05 pm
Bon dia a tothom!

Ja fa temps que en Gaelos em va parlar d'aquest forum i per fí m'animo a participar. He vist alguna cara coneguda com l'Oddball passejant per aquí, a l'igual conec algú més.

Bé. Encara tinc molt que configurar i buscar un avatar, però les ganes m'han pogut i escric la meva carta de presentació des del móvil mentre dino... A veure com surt això.

Em dic Joan, tinc 37 anys i ja en porto uns quants jugant a rol (ara no me'ls feu contar), sóc il·lustrador, em mola la história i el heavy m/ >_< m/.
Vaig començar amb El Senyor dels Anells amb un grup que preferia l'idioma de les espases abans que el verbal, però quan semblava que tot s'acabaria aquí em vaig unir amb un grup nou d'amics i li vam fómer fort amb l'Ars Magica... I encara quedo cada dilluns. això si, ara variem molt els jocs que toquem. De fet, potser vàrem tindre una época que ens vam passar i cap personatge va pujar de nivell a causa de la nostra "promiscuitat".

Em sembla que tinc més coses que dir, però ara em toca portar la nena al cole.

Ens llegim!

En línia

Abril 27, 2016, 03:42:18 pm
Benvingut!

Pel que dius suposo que ets un igualadí, però per confirmar-ho. Espero que aquest forum et sigui de profit. Sent com ets un jugador actiu d'Ars Magica no trobaràs queixa per part meva :P

Salut

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 27, 2016, 05:53:34 pm
Eps, a la fi has entrat ^^.

Benvingut Joan! Celebro llegir-te per aquí, crec que tant els temes que es toquen, com el ritme de publicació t'agradaran :).

P.D: Sí, Elmoth, és igualadí... bé, de la zona d'influència d'Igualada.

En línia

Abril 27, 2016, 06:36:32 pm
Benvingut Talicomsona!

Si jugues a Ars Magica estaràs content perquè està molt ben posicionat a la lliga Talpimon. I sembla ser que passarà ronda a la Copa Gigax  ;)

Ens llegim!

Jo he sigut pare fa poc i tot això de combinar la paternitat amb el hobby... t'entenc perfectament.  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Abril 27, 2016, 11:10:39 pm
Benvingut!

Sort que entra sang jove que fa baixar la mitjana d'edat d'aquest fòrum  :P

Si jugues cada dilluns és un èxit. Quina enveja!

En línia

Maig 26, 2016, 03:59:35 pm
Benvingut, Joan!!