El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Històries per no dormir: el síndrome Voldemort a la vida real
Llegit 757 cops
Abril 15, 2016, 09:21:33 am
Hola Talpimonaires,

Com que la Crida de Cthulhu està a dalt de tot de la lliga, he pensat que seria bona idea postejar alguna cosa pertorbadora que puguem utilitzar a les partides d'aquest joc.

Al llibre / pel·lícula "Harry Potter i la pedra filosofal" surt un personatge que es diu Quirrell, mestre de "Defensa contra les forces del mal" i que duu un turbant. No sé si el recordareu. A sota del turbant hi amaga una segona cara, que en realitat, és la del Voldemort. En Voldemort és l'arxienemic del Harry Potter en tota la saga i, de fet, està posseïnt el cos d'el Quirrell.

Bé, doncs això de tenir dos cares també pot passar en la vida real. És una malformació coneguda com Diprosopus o Duplicació Craneofacial.

Aquí teniu el link on ho explica: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Diprosopus

I aquí unes fotos per a que tingueu malsons aquesta nit. Us aviso que són imatges pertorbadores.

Ho dic perquè si sou sensibles no les mireu i així no haureu de passar la corresponent tirada de cordura  :P:

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Abril 15, 2016, 05:59:09 pm
Aquí t'has passat JordiRPG. 

La meva sensibilitat ha quedat ferida per l'última fotografia.  :'(

En línia

Abril 16, 2016, 11:38:26 am
Em sona haver vist també alguna fotografia d'algun vadell amb el mateix cas.

Temes escabrosos, que depenent de com podrien inclures en mites:

1- El tema del canibalisme (Stalingrado II Guerra Mundial)... https://www.google.es/search?q=canibalismo+stalingrado&rlz=1C1AVSI_enES473ES473&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwigh-SJ8JLMAhVDWRQKHYPfC4wQ_AUIBygB&biw=1347&bih=655
2- La droga Krokodil. Després d'informar-me per internet encara ara vull creure que tot és un triste fake... https://www.google.es/search?q=krokodil+droga&rlz=1C1AVSI_enES473ES473&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiezI6X7ZLMAhVH2hoKHftZD0IQ_AUIBygB&biw=1347&bih=655. Es podreixen vius literalment, millor ni les miris Trollkin.
« Darrera modificació: Abril 16, 2016, 11:47:41 am per Gaelos »

En línia

Abril 18, 2016, 09:08:10 am
Ostres... el tema del canibalisme a Stalingrad és realment... bé... acolloneix força.

Una partida de la Crida de Cthulhu ambientada durant el setge i amb bandes de caníbals podria ser interessant. On acaba l'ésser humà i on comença el gul?  :-\

El tema del krokodil va més enllà de qualsevol partida de kult que vaig jugar en el seu moment...

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Abril 18, 2016, 09:09:33 am
Aquí t'has passat JordiRPG. 

Potser sí...  :-\

Crec que tornaré als elfs i mitgerols, és més sa  :)

En línia
ROLAIRE NÓMADA