El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

El rol com a font de creació
Llegit 860 cops
Març 08, 2016, 09:53:48 pm
Aquí us deixo un video que ens demostra com els jocs de rol, i tota la imaginació que s'en deriva, serveixen com a inspiració i motor per a la creació literària.  Està clar que, com podreu veure, no és alta literatura ni res que se li assembli, però segur que és la literatura de ficció que molts de nosaltres em llegit i gaudit.

El video dura mitja hora, però mirant els primers quinze minuts en feu prou. D'altra banda, sempre és divertit veure els diletants en la seva salsa. Rolaires al poder!

En línia

Març 11, 2016, 02:38:22 pm
Molt interessant. Veig que els de Gigamesh van penjant els vídeos de les xerrades. Molt bona iniciativa

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Abril 16, 2016, 12:07:08 pm
Fa uns mesos vaig llegir una bibliografia literària de Gerge RR Martin, i abans d'escriure la famosa saga de Cançó de Gel i Foc, havia escrit molt sobre mutants; en gran part relacionades amb pjs que havien creat ell i els seus companys per jugar campanyes de rol de mutants; força entretingudes les historietes :).

En línia