El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Nova pel·lícula de Dungeons&Dragons
Llegit 1480 cops
Febrer 28, 2016, 08:51:23 pm
S'està preparant una nova pel·lícula de Dungeons & Dragons.

Serà del nostre gust?   ???

En línia

Febrer 29, 2016, 12:09:16 pm
Ostres... la primera que van fer no hem va agradar gens... Tot i que admeto que els dracs estaven prou ben fets. A veure com s'ho treballen. Suposo que dependrà molt de l'ambientació que triïn.

Llegint l'article m'he assabentat que aquest any estrenen una pel·li basada en el Warcraft! Orcs contra humans... Les imatges recorden molt al videojoc, a veure que tal...

No tinc gaires expectatives per cap de les dues  ::)

A qui vull enganyar... les miraré les dues i després ja em queixaré  ;D ;D ;D

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 02, 2016, 08:41:33 am
Pel que diuen l'ambientació serà a Forgotten Realms, que tampoc és dir massa perquè és un món on hi ha gairebé de tot.

En tot cas, sigui bona o dolenta, s'haurà de veure per opinar amb criteri propi :D

En línia

Març 02, 2016, 08:56:55 am
En tot cas, sigui bona o dolenta, s'haurà de veure per opinar amb criteri propi :D

Al final, de totes les pel·lis per dolentes que siguin, se'n pot treure alguna cosa. Potser només és un element estètic (si el guió és un pufo però tenen molts efectes especials, com són la majoria avui en dia) i, si molt m'apures i és extremadament dolenta, sempre et pots quedar amb "com no s'han de fer les coses"  :P

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 02, 2016, 12:18:25 pm
A mi m'encantaria veure El valle del viento helado portat al cinema, però no tindrem tanta sort...

Març 02, 2016, 01:19:55 pm
Doncs seria una aventurilla facil de portar al cine. personatges arquetipics, ambientació fàcil de fantasia amb neu i dolents dolents i bons bons + un elfo oscuro emo. Jo ho veig.

En línia
Cap balrog resisteix una bona tanda de crítics

Tira 1D6, el meu petit blog

Abril 16, 2016, 12:09:15 pm
Jo no tinc record d'haver acabat de veure le peli de D&D... vaig veure alguna escena, però poc més.

La del WoW pinta força bé, a veure.

En línia

Abril 18, 2016, 09:11:14 am
Jo no tinc record d'haver acabat de veure le peli de D&D... vaig veure alguna escena, però poc més.

No t'has perdut res, en serio...

En línia
ROLAIRE NÓMADA