El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

11è Tast de Rol a Celrà, dissabte 12 de març
Llegit 1737 cops
Febrer 09, 2016, 08:32:11 am
Allà estarem,

fent rodar els daus....

Anirem penjant informació aquí: https://www.facebook.com/events/465658876969509/

Seguim!

Febrer 17, 2016, 11:54:42 am
Bé! Crec que puc confirmar que el 12 de març seré present per segona vegada al Tast de Rol.

És la primera jornada a la que vaig després de ser pare.  :) :) :)

Segurament vindrem un parell o tres de rolaires, però cadascú ja t'ho confirmarà.

T'envio un privat amb els detalls. Fins aviat!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Febrer 17, 2016, 02:46:38 pm
Ei!

Jo també vindré! Ja m'hi podeu contar. No se com inscriure-m'hi que no tinc Facebook.

En línia

Febrer 18, 2016, 08:51:01 am
Genial!

No cal inscriure's, ho fem allà mateix.

En les darreres edicions hi ha més opcions al matí que a la tarda (que sol marxar algunes persones i fem menys taules).

Ok?

Fins llavors!

Febrer 18, 2016, 12:02:31 pm
Algunes de les partides previstes:

MATÍ: Dungeon World i Traveller

TARDA: Dresden Files

Les anem anunciant a mesura que la gent les confirma.

Febrer 18, 2016, 12:18:52 pm
A mi Traveller m'interessa... però esperaré a veure tota l'oferta ;)

En línia

Febrer 18, 2016, 04:03:26 pm
Jo encara no sé si podré venir, però la intenció hi és.

M'agradaria jugar a Dungeon World, i potser podria fer una partida d'iniciació a Pathfinder amb la "Caja de Iniciación."

On s'ha de dir que vols fer partida com a director de joc?

En línia

Febrer 18, 2016, 07:02:06 pm
Lirdas, ja t'apunto com a possible director de joc.

Com ja sabeu els que heu vingut són unes trobades molt informals i casolanes. Un cop ens trobem tanquem el programa veient qui som i què tenim ganes de jugar.

Vaig provar de fer una programació més formalitzada i no va sortir bé.

Ens veiem allà!

Març 14, 2016, 09:16:56 am
Aquest dissabte TOTA la família (+ un amic) vam pujar a Celrà al Tast de Rol.

Era el primer cop que ens endúiem el nen a unes jornades (te 6 mesos, pobre)... estàvem una mica acollonits i la veritat és que va anar força bé!  :) Crec que ho repetirem si són trobades petites perquè amb massa gent es posa força nerviós.

La jornada va comptar amb la presència d'uns quants Talpimonaires insignes: el Trollkin arbitrant a Traveller, el Mobutu arbitrant a Màfia Rusa (Savage Worlds) i el Nyarla jugant a Traveller. Llàstima que un parell de Talpimonaires més fallessin a última hora: el Menécrates per malaltia (espero que et trobis millor) i el Dorastor (per temes logístics).

Nosaltres només hi vam ser al matí. Hi havia dos taules de joc, una de Mafia Rusa amb 4 persones jugant i una de Traveller on hi vam arribar a participar 8 persones. Jo vaig jugar a Traveller i la meva dona a Màfia Russa.

La partida de Traveller va consistir en perseguir per tot el sector un pispa estafador que ens havia robat la nau. Vam poder comprovar el perillós que és viatjar per l'espai si no tens prou diners i com és difícil de trobar algú en la immensitat de l'univers... Es van produir una sèrie de situacions hilarants, sobretot en l'assalt al magatzem on s'amagaven els sequaços enemics. Com va definir un company de taula: "Som l'equip d'assalt més patata de tota la història de la ciència ficció".  ;D ;D ;D. Per motius de temps no vam poder localitzar la nostra nau... però potser queda pendent per un altre Tast de Rol  ;)

No vaig participar en la partida de Màfia Russa però la meva dona s'ho va passar molt bé. La va definir com emocionant i sagnant. Ella no havia jugat mai a Savage Worlds i va ser el seu bateig en el sistema.

Com sempre, l'ambient molt casolà i acollidor. A part de les partides, cal destacar la pausa d'esmorzar on sempre tens converses molt interessants amb els companys de jornada.

Molt recomanable!

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Març 14, 2016, 01:50:50 pm
Ei Jordi!

Que bé que el viatge valgués la pena.

Jo ja estic un xic millor, la propera no me la perdo segur!

Seguim!

Març 14, 2016, 09:34:21 pm
Com sempre, vaig passar-m'ho molt bé al Tast de Rol. Últimament, són les úniques partides de rol que jugo.   :o

Respecte la partida de Traveller, va ser una llàstima no poder-la acabar. Vaig calcular malament la durada de l'aventura. Però, com que sempre hi ha gent nova al Tast de Rol, volia oferir un bon tast del joc i també el que el mateix nom del joc indica: un viatge per les estrelles. Això porta temps, i si a més has de seguir la pista difuminada d'un bergant vargr de planeta a planeta, encara s'allarga més...

Per motius de temps no vam poder localitzar la nostra nau... però potser queda pendent per un altre Tast de Rol  ;)

Això està fet!   ;D

S'ha de dir que el Tast de Rol va continuar per la tarda. No pas al local habitual sino en una terrassa asoleiada. Quedàvem ja només tres irreductibles i el joc triat va ser: Un cèntim pels meus pensaments. No l'havia provat mai, i desprès del desconcert inicial, es varen començar a trenar històries cadascuna més tèrbola i psicòtica. És a dir: un fart de riure!

Ens veiem en el proper Tast de Rol.  :D

En línia