El goig i l'encís dels jocs de rol

Registrar-se

Sequera mental
Llegit 873 cops
Gener 29, 2016, 02:11:33 pm
Benvolguts Talpimonaires,

Des que he sigut pare (fa 4 mesos i mig), no sé si és la manca de son o que és però m'està costant penes i treballs continuar el desenvolupament del 3d20. No és només la manca de temps... és que no em puc concentrar. Mecàniques que abans podia desenvolupar en una tarda ara em costen dies (o més d'una setmana de feina). Si heu jugat a Runequest és com si m'haguessin llençat un Succionar INT....  :P

No sé que fer... És la primera vegada que tinc la temptació de seguir els pasos d'en Roger Trobanoms i deixar-ho córrer. Tot plegat és molt frustrant...  :(

Tot i que tenir un fill està molt bé, eh?  :)

En línia
Vull acabar el meu joc de rol en vida. Algú sap on hi ha un temple budista? És per convertir-me... necessitaré unes quantes reencarnacions.
ROLAIRE NÓMADA

Gener 29, 2016, 02:58:48 pm
Jordi,

els primers sis mesos són bastant "complexes"... no et pressionis massa!

Tots hi hem passat per aquí!  ;D

Gener 29, 2016, 04:32:50 pm
Calma, guarda-ho al calaix uns mesos.

A mi també em passa que hi ha èpoques que faig más coses i altres que em costa Déu i ajuda. Cal fer vacancetes, descansar la ment, distreures i quan les muses et xiuxiuegin, serà el moment de reemprendre el projecte.

Salut!

En línia

Febrer 01, 2016, 09:06:00 am
No sé que fer... És la primera vegada que tinc la temptació de seguir els pasos d'en Roger Trobanoms i deixar-ho córrer. Tot plegat és molt frustrant...  :(

Tot i que tenir un fill està molt bé, eh?  :)

La falta de son fa estralls al cervell! Com diuen els companys, no t'estressis massa que encara li agafaràs mania. Ja arribaran èpoques millors.